استقبال از بهار با گل‌آرایی ویژه در مشهد

شهردار مشهد با تاکید به اینکه شهر محفل عمومی و خیابانی برای جشن‌های نوروزی شده است، گفت: مطابق نظرسنجی از شهروندان امسال گل‌آرایی بیشتری بر اساس سلیقه آنها انجام و در ۸۰۵ نقطه شهر المان‌های گل و تزئینی نصب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عبدالله ارجائی با تاکید به استقبال شهر مشهد از بهار امسال و برگزاری جشن‌های نوروزی، اظهار کرد: در حال حاضر در ۸۰۵ نقطه شهر، هزار و دویست المان گل و تزئینی نصب شده است تا زینت‌بخش شهر برای مسافران نوروزی باشد.

وی با بیان اینکه اجرای چهار هزار سرود و یک‌هزار مرتبه اجرای ۲۱ نمایش‌نامه تئاتر باعث شده است تا مشهد محفل عمومی و خیابانی جشن‌های نوروزی باشد، ادامه داد: در آرامگاه فردوسی نیز مراسم نوروز گاه در حال برگزاری است و در سایر نقاط شهر مانند بوستان‌ها، ایستگاه‌های مترو و خیابان‌های اصلی تئاتر و سرود اجرا می‌شود.

شهردار مشهد در خصوص اجرای سرودهای محلی و مذهبی، گفت: در مبادی ورودی شهر مشهد مانند ترمینال، راه‌آهن و فرودگاه نیز سرودهای محلی و مذهبی برای زائران نوروزی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه کاشت ۱۸ میلیون بوته گل فصلی در این ایام انجام شده است، گفت: مطابق نظرسنجی از شهروندان امسال گل‌آرایی بیشتری بر اساس سلیقه آنها انجام و در ۸۰۵ نقطه شهر المان‌های گل و تزئینی نصب شده است.

ارجائی با بیان اینکه امسال ۳۰ درصد المان‌های نوروزی در مناطق کم برخوردار شهر جانمایی شده است، اظهار کرد: در سال جاری به نسبت سال گذشته بیش از یک میلیون بوته گل بیشتر در شهر کاشته شده است.

کد خبر 563638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.