لزوم توجه بیشتر به باغ فدک/ خدمت‌رسانی به مسافران هوشمند شود

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با تاکید بر اینکه فعالیت ستاد خدمات سفر اصفهان دائمی باشد، گفت: به‌رغم زمان اندک فعالیت این ستاد، اقدامات خوبی انجام شد و مسافران از خدمات ارائه شده رضایت داشتند و وضعیت اصفهان در پذیرایی از مسافران نوروزی نسبت به سایر شهرها، بهتر بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بقایی امروز _پنجشنبه چهارم فروردین‌ماه_ در نشست اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر اصفهان، اظهار کرد: پیش از تشکیل ستاد، بسیاری از پاکبانان و باغبانان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط ادارات خدمات شهری مناطق مختلف شهرداری به مدت یک ماه، برای پاکسازی و گل‌کاری شهر اصفهان تلاش کردند.

وی با بیان اینکه باغ فدک در کمتر از ۲۰ روز احیا شد، افزود: ستادهای هدایت پس از دو سال ظرفیت گذشته را نداشت؛ بنابراین تلاش‌های زیادی برای راه‌اندازی مجدد آن انجام شد، البته ستاد سفر اصفهان دائمی است؛ اما در ایام نوروز فعالیت بیشتری دارد. این در حالی است که در تابستان نیز اصفهان و باغ فدک میزبانان مسافران نوروزی است؛ بنابراین باید توجه بیشتری به باغ فدک شود.

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با تاکید بر اینکه وجود حمام، یکی از الزامات کمپ مسافری است، بنابراین لازم است امکانات استحمام و آب گرم در این کمپ فراهم شود، گفت: ستاد خدمات سفر نسبت به زمان کمی که در اختیار داشت، اقدامات خوبی انجام داد و مسافران از خدمات ارائه شده رضایت داشته‌اند؛ وضعیت اصفهان نسبت به سایر شهرها در پذیرایی از مسافران نوروزی، بهتر بوده و قابل قبول است.

وی با بیان اینکه باید بدون تعارف، ایرادات موجود در باغ فدک و سایر خدمات ستاد در نظر گرفته و بررسی شود، اظهار کرد: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان باید فعالیت دائمی داشته باشد؛ در سال جاری و با وجود زمان کمی که ستاد خدمات سفر در اختیار داشت اقدامات قابل توجهی انجام شد که از جمله آن می‌توان به اضافه کردن منازل استیجاری به ظرفیت اسکان مسافران، حذف نقشه‌های چاپی و بروشورها و هدایت گردشگران به اپلیکیشن «اصفهانما» اشاره کرد.

بقایی ادامه داد: از سال‌ها قبل مأموران کنترل و نظارت شهرداری اصفهان مردم را به ورزشگاه‌ها هدایت می‌کردند، بر اساس رصدهای انجام شده اکنون بیشتر مردم از نقشه‌یاب‌ها استفاده می‌کنند و به راحتی می‌توانند آدرس ورزشگاه‌ها را بیابند؛ بنابراین لازم است از فضای سنتی خدمات سفر عبور کرد و با استفاده از روش‌های هوشمند، خدمت‌رسانی به مسافران انجام شود.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد فضای شهر اصفهان هم می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند و با استفاده از نرم‌افزار، همه خدمات شهری به مردم اطلاع‌رسانی شود، گفت: ایجاد ستاد سفر، همگرایی سایر ارگان‌ها با یکدیگر را به دنبال داشته است؛ با توجه به اینکه هسته مرکزی این ستاد جوانان هستند، امسال اتفاقات جدیدی در ستاد افتاد که شایسته تقدیر است.

کد خبر 563633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.