افزایش ۳۰۰درصدی ورود مسافر به شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: در شرایط کرونایی با ۵۲درصد کاهش مسافر مواجه بودیم، اما درحال‌حاضر حدود ۳۰۰ درصد ورودی مسافر به شهر اصفهان افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر رسالت امروز _پنجشنبه، چهارم فروردین‌ماه_ در نشست اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر اصفهان، اظهار کرد: تمام بلیت‌های سیستم حمل‌ونقل و مسافربری به صورت اینترنتی به فروش رفت؛ مسافران بلیت رفت و برگشت خریداری کردند که با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه سرانه مسافر نوروزی به اصفهان افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: سرانه مسافر ورودی قبل از شرایط کرونایی حدود ۳۰۰ درصد رشد داشت، در دوران کرونا ۵۲ درصد کاهش مسافر را شاهد بودیم و در حال حاضر حدود ۳۰۰ درصد ورودی مسافر به اصفهان افزایش داشته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر کمبود اتوبوس از مشکلات حوزه حمل‌ونقل است، تصریح کرد: اگر در حوزه حمل‌ونقل با چالش مواجه نبودیم، قطعاً مسافران بیشتری به اصفهان سفر می‌کردند.

وی اظهار امیدواری کرد: برای اسکان مسافران نوروزی در سال‌های آینده برنامه‌ریزی جدی انجام و ساختمان مناسب‌تری برای اسکان مسافران در نظر گرفته شود.

رسالت گفت: باید نسبت به معرفی مساجد و حمام‌های شهر به مسافران تلاش بیشتری صورت بگیرد، زیرا مسافران در این راستا با مشکل مواجه هستند و باید تدبیر جدی در این راستا صورت بگیرد.

کد خبر 563631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.