انتشار ۱۴۳محتوای خبری در خبرگزاری ایمنا/اضافه شدن ۴۰ سازه تبلیغاتی جدید

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، با بیان اینکه بیش از ۷۰نفر روزانه در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این ستاد فعالیت می‌کنند، گفت: اطلاع‌رسانی خدمات سفر اصفهان تاکنون با بیش از ۸۳خبر تولیدی در خبرگزاری ایمنا، ۵۳ویدئو، ۱۲گالری عکس و ۸۰۰سازه تبلیغاتی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سیدعلی معرک‌نژاد» امروز _پنجشنبه، چهارم فروردین‌ماه_ در جلسه بررسی وضعیت و ارائه گزارش مسئولان کمیته‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: حدود ۸۰۰ سازه تبلیغاتی در سطح شهر برای اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و رویدادها و راهنمایی مسافران و گردشگران در حوزه‌های مختلف جاذبه‌های گردشگری، ابنیه‌های تاریخی و فرهنگی، ضوابط راهنمایی و رانندگی، آدرس پارکینگ‌ها و ضوابط اسکان نصب شده است.

انتشار ۸۳ خبر تولیدی در پرونده خبری «به وقت زندگی» خبرگزاری ایمنا

وی با بیان اینکه تبلیغات شهری در قالب استرابورد، تک‌پایه، لمپوست و سازه‌های بتنی اجرایی شده است، افزود: از ابتدای فروردین‌ماه پرونده خبری «به وقت زندگی» در خبرگزاری ایمنا، ایجاد شد و تاکنون ۸۳ خبر در این حوزه تولید شده است. طی دو روز گذشته، تعداد اخبار تولیدی افزایش قابل توجهی داشته و ۱۲ گالری عکس از اقدامات ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در خبرگزاری ایمنا منتشر شده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، با بیان اینکه ۱۰۸ خبر به صورت آنلاین در اتاق ویژه خبر در اداره کل ارتباطات رسانه‌ای تولید شده است، گفت: ۱۲۰ خبر در قالب‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و اطلاع‌رسانی‌هایی نیز در قالب تبلیغات محیطی و شبکه‌های اجتماعی شهرهای مبدا در حال انجام است.

تولید ۵۳ ویدئو از اقدامات ستاد خدمات سفر شهر اصفهان

معرک‌نژاد اضافه کرد: تولیدات تصویری چند دقیقه‌ای و کوتاه از اقدامات ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، از جمله اقدامات انجام شده برای اطلاع‌رسانی است. انتشار این تولیدات در فضای مجازی بازتاب خوبی به همراه داشته است و تاکنون در حوزه‌های مختلف ۵۳ آفیش داشته‌ایم و هر حوزه و ستاد به صورت جداگانه و تخصصی توسط تیم تولیدات رسانه‌ای پوشش داده شده و به مرور در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: دو باکس سه دقیقه‌ای برنامه رادیویی هم توسط کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، هر روز تولید شده که آخرین اخبار و اطلاعات به روز مورد نیاز شهروندان و مسافران در آن بیان می‌شود. به عنوان مثال روز گذشته، شرایط ویژه پیش رو ناشی از وزش باد در بخش رادیو به اطلاع مردم رسانده شد.

بازتاب اقدامات ستاد خدمات سفر اصفهان در رسانه ملی

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به پخش سه برنامه تلویزیونی ۱۱ دقیقه‌ای در شبکه اصفهان، گفت: تولیدات رسانه‌ای ستاد خدمات سفر از طریق تلویزیون پخش می‌شود، به‌طوری که آئین افتتاح گذر نوری هشت‌بهشت، در اخبار اصفهان پخش شد و در شبکه ملی هم بازتاب خوبی داشت.

وی اضافه کرد: امسال در ستاد سفر استان و شهر اصفهان بروشور و نقشه گردشگری جدیدی چاپ نشد؛ بر این اساس نقشه‌هایی که از پیش آماده شده بود، جمع‌آوری شد و یک اکیپ ۱۱ نفره جلیقه‌پوش هر روز در مکان‌های پر تردد سطح شهر حرکت می‌کنند و یک بروشور تک‌برگ محتوی برنامه‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و QR کد نصب اپلیکیشن راهنمای سفر را در اختیار مردم قرار می‌دهند؛ البته نقشه‌های پیشین نیز به تناسب نیاز، در سطح شهر نصب می‌شود و در ستادهای هدایت حداقل سه شیفت باید فعالیت کنند که هنوز شیفت شب عملیاتی نشده است.

برقراری ۶۶۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ در سه روز اول فروردین ماه

معرک‌نژاد، با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ در سه روز اخیر شش هزار و ۶۰۰ تماس دریافتی داشته است، روز گذشته دو هزار تماس با ۱۳۷ گرفته شده که هزار و ۲۰۰ تماس در زمینه راهنمایی گردشگری و به ویژه راهنمایی در زمینه اسکان بوده است، ادامه داد: در بازه کوتاهی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تصمیم گرفت اپلیکیشن «اصفهانما» را به عنوان ابزار محوری اطلاع‌رسانی قرار دهد که ابتدا به نظر می‌رسید از این اپلیکیشن استقبال نشود؛ البته می‌توان جذابیت‌هایی برای این اپلیکیشن ایجاد کرد تا بتوان سیاست‌های مختلف ترافیکی و اقتصادی را از طریق آن اجرایی کرد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با وجود اینکه هنوز بخش بازی در اپلیکیشن «اصفهانما» راه‌اندازی نشده است، تا سوم فروردین ماه، ۳۱۶۳ نفر این اپلیکیشن را روی تلفن‌های خود نصب و ۷۶ هزار و ۲۵۱ نفر از صفحات جزئی این اپلیکیشن بازدید کرده‌اند.

وی با قدردانی از تمام افرادی که در ستاد خدمات سفر شهر اصفهان فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: بیش از ۷۰ نفر روزانه در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این ستاد فعالیت می‌کنند.

معرک‌نژاد با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ۳۰ سازه کیو آر در سطح شهر، در ورودی و خروجی اماکن پر تردد، چهارراه‌ها و میادین خاص نصب شده است، افزود: پس از بررسی دوباره در جلسه قبلی ستاد مصوب شد تعداد این سازه‌ها افزایش یابد، پس از هماهنگی مجدد فقط در یک روز ۴۰ سازه تبلیغاتی دیگر با همت و سخت‌کوشی همکارانمان در شهر اضافه شد که در معرفی اپلیکیشن تأثیر به‌سزایی داشت.

کد خبر 563622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.