تلاش تیم‌ها برای جذب ستاره‌ها؛ ستاره بوکس دستگیر شد

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، پنجشنبه، چهارم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

سان:

* نیوکاسل و استون ویلا پس از اینکه هافبک فرانسوی شیاطین سرخ اعتراف کرد که پنج سال از فوتبالش را در منچستریونایتد هدر داده است، به دنبال جذب پل پوگبا هستند.

* کانر مک گرگور ستاره UFC بوکس جهان، به اتهام رانندگی خطرناک، توسط پلیس کشور ایرلند دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت.

* جو روت بازیکن و کاپیتان کریکت باز انگلیسی، اعتراف کرده است که ممکن است در آخرین بازی خود به عنوان کاپیتان انگلیس در تست نهایی مقابل وست هند در شهر گرانادا اسپانیا شرکت کند.

تلاش تیم‌ها برای جذب ستاره‌ها؛ ستاره بوکس دستگیر شد

دیلی میل:

* بارسلونا برای برآوردن قیمت درخواستی ۶۰ میلیون پوندی لیدز برای رافینیا، که بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن نیز به دنبال او هستند، تلاش می‌کند.

* ویلیام سالیبا اشاره کرد که ممکن است به جای بازگشت به آرسنال پس از یک دوره قرضی موفق با این باشگاه فرانسوی، به دنبال ماندن در مارسی باشد.

تلاش تیم‌ها برای جذب ستاره‌ها؛ ستاره بوکس دستگیر شد


دیلی میرر:

* تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا علاقه مند به جذب مجدد پل پوگبا از منچستریونایتد و همچنین انتقال آنتونی مارسیال از سویا به تیم خود است تا ترکیبش تقویت شود.

* تونی کروس، هافبک رئال مادرید فاش کرد که پیر امریک اوبامیانگ پس از تکل زدن خطرناک روی پایش در ال کلاسیکو یکشنبه گذشته، او را مجبور به زدن بخیه کرده است.

دیلی استار:

* سولی مونتاری، ستاره سابق پورتسموث و ساندرلند، سه سال پس از آخرین باری که به یک توپ ضربه زد، در زادگاهش غنا، حالا رو آورده به آواز خواندن به صورت حرفه‌ای، و از آن لذت می‌برد.

تلگراف:

* رؤسای یوفا قبل از تلاش برای رد درخواست اتحادیه فوتبال روسیه برای رقابت با بریتانیا و ایرلند برای برگزاری یورو ۲۰۲۸، مذاکرات فشرده‌ای را برگزار خواهند کرد.

* تمامی پیشنهاد دهندگان برای خرید چلسی آماده هستند تا دریابند کدام یک از آن‌ها در فهرست نهایی برای در اختیار گرفتن کنترل باشگاه در شانس بالاتری قرار گرفته اند و گروه تاد بوهلی انتظار می‌رود در میان فینالیست‌ها باشد.

* "اما رادوکانو" تنیس‌باز ۱۹ ساله انگلیسی فاش کرده است که می‌خواهد تا ۳۰ سالگی بازی کند، اما اذعان می‌کند که اولین چالش او «گذراندن این فصل در یک فرم خوب» است.

* شش ملت تورنمنت بازی‌های راگبی تحت فشار قرار گرفته اند تا به خاطر تعدادی از جراحات بحث برانگیز سر، در طول مسابقات قهرمانی، توسط اتحادیه بازیکنان برجسته راگبی اقدام مثبتی کنند.

خورشید اسکاتلند:

* استیو کلارک پیشکسوت فوتبال اسکاتلند اعتراف کرده است که شک دارد که بازی نیمه نهایی پلی آف جام جهانی اسکاتلند مقابل اوکراین در تاریخ تغییری و برنامه ریزی شده در اوایل ژوئن برگزار شود.

کد خبر 563611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.