ستاره منچستر به آرزوی هم‌بازی‌شدن با مسی در آرژانتین رسید!

«آلخاندرو گارناچو» بازیکن ۱۷ساله منچستریونایتد، آن‌قدر در تیم نوجوانان درخشید تا به اردوی آلبی‌سلسته دعوت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «الخاندرو گارناچو» جوان منچستریونایتد، هیجان‌زده است که در کنار لیونل مسی و آنخل دی ماریا برای آرژانتین بازی کند.

این بازیکن ۱۷ ساله، برای اولین بار در آستانه بازی‌های مقدماتی جام جهانی کشورش مقابل ونزوئلا و اکوادور به تیم بزرگسالان دعوت شد.

او این فرصت را خواهد داشت که در کنار مسی، دی ماریا و لائوتارو مارتینز ستاره اینتر تمرین کند و بازی کند.

گارناچو در پاسخ به این پرسش که چه احساسی درباره احتمال حضور در زمین با آن ستارگان دارد، گفت: «همیشه رؤیای من بوده است که در یک تیم در کنار بازیکنان ستاره‌ای در آن سطح بازی کنم. من از آن‌ها چیزهای زیادی یاد خواهم گرفت، از فرصت استفاده کرده و به عنوان یک بازیکن پیشرفت خواهم کرد. این فراخوان باعث می‌شود مردم در مورد من صحبت کنند، اما من هنوز جوان هستم و این آغاز دوران حرفه‌ای من است و من فقط روی بازی کردن فوتبال و پیشرفت تمرکز دارم.»

عملکرد گارناچو در این فصل چگونه بوده است؟

این وینگر، عملکرد خوبی برای تیم زیر ۱۸ ساله‌های یونایتد در این فصل داشته است و برای اولین بار در ۱۱ سال گذشته نقش مهمی در راهیابی آن‌ها به فینال جام حذفی جوانان ایفا کرد.

او افزود: «این یک تجربه منحصر به فرد و فراموش نشدنی بود، بازی در زمینی مانند تئاتر رویاها، این استادیومی با تاریخ بسیار بلندی است. تا اینجا خیلی خوب بوده است، من در آنجا هم خوب بوده‌ام، در چهار بازی که در آنجا انجام داده‌ام، پنج گل به ثمر رسانده‌ام، اما بله، واقعاً استادیوم دوست‌داشتنی است.»

لازم به ذکر است که تیم ملی فوتبال آرژانتین، صعودش به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی کرده و پس از آرژانتین ۳۹ امتیازی، با ۳۵ امتیاز دوم است. آلبی‌سلسله صبح روز شنبه ششم فروردین ۱۴۰۱، در خاک خود میزبان ونزوئلا است.

کد خبر 563597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.