مشکلات معیشتی کارکنان شرکت پست سال‌جاری برطرف خواهد شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: از مشکلات کاری و معیشتی همکاران شرکت پست مطلع هستم و در شش ماه گذشته، تدابیر مختلفی برای حل آن اندیشیده شده است که بخش زیادی از آن در سال ۱۴۰۱ به ثمر خواهد نشست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عیسی زارع‌پور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پیش از ظهر _چهارشنبه سوم فروردین‌ماه_ سرزده از باجه‌های قبول و همچنین مرکز تجزیه و مبادلات پستی کرمانشاه دیدن کردم. بیش از ۴۰ نفر از همکاران عزیز شرکت ملی پست در این باجه‌ها و مرکز مذکور مشغول خدمات رسانی به مردم عزیز بودند.

وی ادامه داد: این روزها همکارانم در باجه‌های پستی سراسر کشور تعطیلی ندارند و شبانه روزی برای تجزیه و مبادلات مرسولات و ارسال هدایای نوروزی مردم در تلاش هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا، حجم کار و فعالیت شرکت ملی پست چند برابر شده و بار اصلی جابه‌جایی کالاهای خریداری شده از طریق سکوهای خرید و فروش آنلاین بر عهده همکاران پر تلاش شرکت ملی پست بوده است.

وی اضافه کرد: در این دیدار، همکارانم از مشکلات و سختی‌های کارشان گفتند؛ البته من از مشکلات کاری و معیشتی همکاران شرکت پست مطلع هستم و در شش ماه گذشته تدابیر مختلفی برای حل آن اندیشیده شده است که بخش زیادی از آن در سال ۱۴۰۱ به ثمر خواهد نشست.

زارع‌پور گفت: تغییر مدیریت ارشد شرکت ملی پست در اواخر سال گذشته برای تحقق سریع تحولات موردنیاز در این شرکت صورت گرفت و «تحول ساختاری در پست و اجرای پست هوشمند با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین»، «ارتقای کیفیت خدمات و توسعه خدمات نوین پستی»، «ارتقای زیرساخت‌های شبکه پستی کشور و افزایش بهره‌وری»، «ارتقای سطح معیشت، منزلت و رضایتمندی کارکنان شرکت ملی پست»، «افزایش رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پستی»، «ارتقای جایگاه پست جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین‌المللی» از جمله مهم‌ترین مأموریت‌های دکتر لیائی است که امیدوارم با درایت ایشان و همراهی همه همکارانم در شرکت ملی پست محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: در روزهای پایانی سال شخصاً پیگیر پرداخت مزایا و پاداش همکاران شرکت ملی پست بودم. امسال نیز روند تغییر و تحولات در شرکت پست ادامه خواهد داشت.

کد خبر 563591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.