میدان امام(ره)، آلبوم تاریخ است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آلبوم تاریخ را می‌توان میدان امام(ره) دانست زیرا مرکز عبادت، حکومت، اقتصاد و ورزش و اجتماع بوده است و ما باید سعی کنیم این میدان را برای گردشگران آماده‌سازی و ارائه کنیم.

مجید نادرالاصلی در حاشیه بازدید از "مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک" گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خدمت به خلق خدا موضوعی بسیار مهم و ارزشمند است و می‌توان گفت ارزش و جایگاه شورای اسلامی شهر برای خدمت به شهروندان است.

وی با بیان اینکه هر فردی در جایگاه مشخصی باید به شهروندان خدمت کنند، اضافه کرد: این خدمات باید با یکدیگر جمع شود تا اقدامات مناسبی به سرانجام برسد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: به دلیل شرایط کرونایی کشور برنامه‌ریزی‌ها برای ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی در مدت زمان کوتاهی انجام شد و در فرصت حدود یک ماهه به نظر می‌آید مجموعه مدیریت شهری اصفهان به خوبی توانسته است مجموعه خدمات را جمع‌آوری کند تا اتفاقات خوبی در شهر رغم بخورد تا امروز باغ بزرگ فدک برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم باشد.

وی با بیان اینکه صنایع دانش‌بنیان به صورتی نیست که به یک رشته خاص تخصیص یابد، تصریح کرد: در زندگی نیز می‌توان با داشتن نگاه دانش‌بنیان، از اوقات بهره‌وری مناسبی داشت.

نادرالاصلی اضافه کرد: با توجه به اینکه اصفهان پایگاه گردشگری جهان است و شورای اسلامی شهر نیز وظایفی در این حوزه گردشگری داد، می‌توان از صنایعی همچون صنایع "های‌تک" برای تولید صنایع دستی استفاده کرد.

وی ادامه داد: امروزه صنعت "لیزر" می‌تواند بدون خطا با سرعت بیشتر و دقیق‌تر در حوزه صنایع دستی مورد استفاده قرار گیرد و با استفاده از این فناوری می‌توان صنایع دستی و گردشگری را ترویج داد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پس از ایران، اصفهان در جهان جایگاه و منظر خوبی دارد، گفت: آلبوم تاریخ را می‌توان میدان امام (ره) دانست زیرا مرکز عبادت، حکومت، اقتصاد و ورزش و اجتماع بوده است و ما باید سعی کنیم این میدان را برای گردشگران آماده‌سازی و ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه در زمینه ارائه جاذبه‌های گردشگری به گردشگران اقدامات کمی انجام شده است، اضافه کرد: مکان‌های گردشگری اصفهان هنوز که هنوز است درگیر بازسازی و مرمت است.

نادرالاصلی خاطر نشان کرد: شهرداری و اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان باید یک‌بار برای همیشه با استفاده از هنر و فناوری‌های جدید، مشکل خساراتی که به مرور زمان به ابنیه تاریخی اصفهان می‌رسد را حل کنند.

وی با بیان اینکه باید وسایل تفریح باید برای مسافران در نظر گرفته شود، تصریح کرد: برای مسافران تنها محل اسکان کافی نیست و باید برای تفریح و سرگرمی آنها برنامه‌های فرهنگی و عمرانی در نظر بگیریم.

کد خبر 563582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.