بهره‌برداری از ۱۵۰ واحد مسکونی در سی‌سخت

۱۵۰ واحد مسکونی در شهر زلزله‌زده سی‌سخت مرکز شهرستان دنا با حضور سردار سرلشکر پاسدار سلامی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش و به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی"فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بدو حضور در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با استقبال سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و سید علی احمدزاده استاندار و مسئولان قرار گرفت و سپس وارد شهر سی سخت شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به منظور افتتاح پروژه‌های شهر زلزله زده سی سخت به این شهر سفر کرده است، در اولین گام یادمان شهدای گمنام این شهر را بهره برداری رساند و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

سردار سلامی که یک سال بعد از سفر اول خود به سی‌سخت برای افتتاح ۱۵۰ واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله سال ۱۳۹۹، به این شهر سفر کرده است، با بیان اینکه به وعده خود برای ساخت این تعداد واحد در موعد مقرر و حتی چند ماه زودتر از آن عمل کرده‌ایم اظهار کرد: از عمل به این وعده و خدمت به مردم سی‌سخت بسیار خرسندم، سپاه همان گونه که وعده داده بود تا آخر در کنار مردم این شهر برای رفع مشکلات ناشی از زلزله خواهد ماند.

فرمانده کل سپاه همچنین با تبریک پیشاپیش سال نو به مردم این شهر ابراز امیدواری کرد که سال ۱۴۰۱پ ایان سختی‌ها در شهر سی‌سخت باشد.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در مراسم بهره‌برداری از واحدهای مسکونی ساخت سپاه فتح در شهر زلزله‌زده سی‌سخت با حضور فرمانده سپاه گفت: خوشحال هستیم که در آستانه میلاد امام زمان (عج) و عید نوروز میزبان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم که از همه تلاش‌ها و رشادت‌های سپاه قدردانی می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سردار سلامی با بیان اینکه محبوب دل‌های مردم استان و کشور هستید، افزود: امروز ۱۵۰ واحد مسکونی که توسط سپاه فتح استان احداث شده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: بعد از حادثه زلزله سال ۹۹ در شهر سی‌سخت سپاه حضور پررنگی در استان داشته و خاطرات شیرینی را برای مردم به یادگار گذاشته است، سپاه همواره فعال و کمک مسئولان استان بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنن عنوان کرد: سپاه و بسیج سازندگی امید مردم در روستاها و مناطق محروم استان هستند.

کد خبر 563556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.