بازدید روزانه ۹ هزار نفر از پارک کوهستانی صفه 

مسئول پارک کوهستانی صفه از آمادگی کامل این مجموعه برای ارائه خدمات تفریحی و رفاهی به گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایمنا، همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی، پارک کوهستانی صفه نیز برای ارائه خدمات خود به صورت کامل به گردشگران مهیا شده و بخش‌های مختلف آن در حال فعالیت هستند.

علی جعفری، مسئول پارک کوهستانی صفه در این باره گفت: از روزهای قبل، پارک کوهستانی صفه به طور کامل آماده میزبانی از گردشگران نوروزی شده و ضمن مناسب سازی محیط و زیباسازی فضای سبز، بخش‌های مختلف از جمله رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها نیز آماده ارائه خدمات به گردشگران هستند.

جعفری با اشاره به تلاس‌های صورت گرفته برای دریافت استانداردهای لازم برای تله کابین، تصریح کرد: در روزهای اخیر اقدامات لازم را برای استانداردسازی و راه‌اندازی مجدد تله‌کابین صفه انجام داده‌ایم.

مسئول پارک کوهستانی صفه با اشاره به دیگر خدمات این مجموعه، اضافه کرد: شهربازی صفه نیز برای استفاده گردشگران فعال است اما باغ وحش مجموعه فعلاً در قالب نقاهتگاه حیوانات فعالیت می‌کند و امکان بازدید عمومی ندارد.

وی ادامه داد: میانگین ورود مسافران به مجموعه صفه نسبت به روزهای ابتدایی فعالیت ستاد خدمات سفر، رو به افزایش است و در حال حاضر به طور متوسط به بازدید روزانه ۹ هزار نفر رسیده است.

جعفری با اشاره به فراهم بودن پارکینگ برای گردشگران پارک کوهستانی صفه، اظهار کرد: امکانات لازم برای تفریحات سالم در پارک صفه فراهم است و لازم است گردشگران با رعایت مواردی از جمله روشن نکردن آتش در این پارک کوهستانی، رعایت نظافت و بهداشت محیط، به حفظ محیط زیست در این جاذبه گردشگری کمک کنند.

کد خبر 563550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.