از زنی ۱۷ ساله که قربانی اسیدپاشی همسر شد تا مردی که همسر خود را زنده زنده سوزاند

زنی ۱۷ ساله که قربانی اسیدپاشی همسر شد، دستگیری قاتل مادرزن و برادران همسر، همسرکشی فجیع جلوی چشمان مردم، مردی که همسر خود را زنده زنده سوزاند، زمین‌گیر شدن پنج شرور قمه به دست در جنوب تهران، دستگیری عاملان درگیری در کوهدشت را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی جهرم، اظهار کرد: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره اسیدپاشی در یکی از روستاهای شهرستان جهرم، بلافاصله شناسایی و دستگیری عامل به صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی بخش کردیان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی مذکر حدوداً ۲۵ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی پس از پاشیدن اسید بر روی اعضای بدن همسر خود سریعاً از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه مأموران این فرماندهی پس از انجام تحقیقات اولیه و همچنین استفاده از ابزارهای نوین پلیسی موفق شدند متهم را در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر کنند، ادامه داد: فرد مذکور انگیزه خود را مشکلات خانوادگی با همسر حدوداً ۱۷ ساله خود عنوان کرد.

رزمجویی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از شهروندان خواست هشدارها و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت بروز هرگونه اختلاف، با مراجعه به مراکز مشاوره فعال و دارای مجوز مشکلات خود را بر طرف کنند.

دستگیری قاتل مادرزن و برادران همسر

سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان، اظهار کرد: عصر دیروز درپی دریافت خبری مبنی بر اختلاف خانوادگی و نزاع منجر به قتل سه نفر از اعضا یک خانواده در روستای جوکندان تالش، بررسی موضوع و دستگیری قاتل فراری در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد علت اصلی نزاع و درگیری منجر به قتل، اختلاف میان اعضای خانواده بوده است و پس از تحقیقات گسترده و بررسی موضوع، مشخص شد قاتل بعد از درگیری با اعضای خانواده همسر خود، با یک قبضه سلاح شکاری به سمت همسر، مادرزن و دو برادر خانم خود شلیک کرده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان، ادامه داد: در این تیراندازی، مادرزن و برادران همسر ضارب به قتل رسیدند و حال عمومی همسر وی نیز وخیم گزارش شده است. قاتل ۳۷ ساله که پس از ارتکاب قتل در جنگل‌های اطراف روستای جوکندان مخفی شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

همسرکشی فجیع جلوی چشمان مردم

سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، اظهار کرد: درپی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر قتل خانمی توسط همسرش در ملاء‌عام در شهر دزفول استان خوزستان، موضوع با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و حضور احتمالی متهم فراری در شهرستان پردیس در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان و پردیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پردیس با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان و پیگیری‌های لازم و دریافت نیابت قضائی، متهم را طی یک اقدام ضربتی و با هدایت اطلاعاتی در یکی از مناطق شهرستان پردیس (سعید آباد جاجرود) شناسایی و دستگیر کردند و پرونده و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده است و انتظار می‌رود شهروندان نیز با همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

مردی که همسر خود را زنده زنده سوزاند

سرهنگ ‏‎‎احمد ساکی فرمانده انتظامی ملایر، اظهار کرد: برابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش‌سوزی در منزلی واقع در ‏شهر ملایر، ‏بلافاصله در ‏کنار مأموران کلانتری، مأموران آتش‌نشانی و اورژانس، اکیپی از ‏کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در محل ‏حادثه حاضر شدند.

وی افزود: ‏در بررسی اولیه مأموران این پلیس مشخص شد دو نفر از مکان آتش‌سوزی به علت سوختگی بنا ‏به دلایل نامعلومی روانه بیمارستان شدند‎ اما در بررسی دقیق و علمی صحنه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد این دو نفر که نسبت زن و شوهری ‏‏دارند، دارای اختلافات خانوادگی قبلی بودند و با انجام تحقیقات فنی و علمی از شوهر مشخص شد که ‏نامبرده عمداً اقدام به آتش زدن منزل و همسر خود کرده است.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: بر اثر این حریق، همسر وی دچار سوختگی شدید و ‏به بیمارستان همدان و از آنجا به تهران منتقل شد اما به علت شدت جراحات وارده با وجود تلاش‌های درمانی ‏صورت ‏گرفته در بیمارستان جان خود را از دست داد. شوهر وی نیز به سبب سطحی بودن سوختگی از بیمارستان ترخیص و به عنوان ‏قاتل توسط مأموران دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

زمین‌گیر شدن ۵ شرور قمه به دست در جنوب تهران

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهر ری، اظهار کرد: درپی اعلام خبری با موضوع ایجاد رعب و وحشت و عربده‌کشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مأموران در محل حاضر شده و مشاهده کردند چهار فرد شرور در محدوده ۱۳ آبان با قمه و چماق اقدام به عربده‌کشی کرده و امنیت ساکنان را مختل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این افراد با مشاهده مأموران به عربده‌کشی خود ادامه دادند، افزود: در همین راستا طرح مهار و خلع سلاح متهمان آغاز شد و مأموران پس از شلیک چندین تیر هوایی این چهار متهم را خلع سلاح و دستگیر کردند. با انتقال این افراد به مقر انتظامی آنها تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن اقرار کردند که به دلیل چشم تو چشم شدن شروع به دعوا با یکدیگر کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهر ری ادامه داد: بررسی سوابق متهمان نشان داد که این افراد سابقه‌دار بوده و پیش از این بار به دلیل درگیری و قدرت‌نمایی با سلاح سرد نظم عمومی منطقه را بر هم زده و دستگیر شده بودند.

جلیلیان از دستگیری یکی دیگر از اوباشگران جنوب تهران در باقرشهر خبر داد و تصریح کرد: این فرد اقدام به عربده‌کشی و تخریب خودرو و درب منازل تعدادی از شهروندان با قمه کرده بود.

وی با بیان اینکه این فرد پس از ارتکاب شرارت متواری شده بود، گفت: مأموران این فرد را ساعاتی پس از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر کردند. این فرد هنگام دستگیری قصد حمله به سمت مأموران را داشت که ناکام مانده و در نهایت بازداشت شد. این فرد نیز بارها از سوی مأموران دستگیر شده بود. هر پنج متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

دستگیری عاملان درگیری در کوهدشت

علی امانی، فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق شهرستان کوهدشت بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل مشاهده شد چندین نفر به علت اختلافات قبلی با هم درگیر و موجب ایجاد تنش و برهم خوردن آسایش اهالی آن منطقه شده‌اند که با حضور به موقع پلیس چهار نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر و چندین تیغه شمشیر و چاقو از منازعان کشف شد.

فرمانده انتظامی کوهدشت خاطرنشان کرد: یک نفر در این درگیری مجروح و برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد. همچنین افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی، معرفی شدند.

وی با بیان اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را درپی داشت، تصریح کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری‌های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت در دستور کار دارد و با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند برخورد قانونی می‌کند.

کد خبر 563530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.