۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
مامور قلابی در ری به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مامور قلابی که در پوشش کارکنان نیروهای مسلح اقدام به اخاذی از شهروندان می کرد، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با لباس نظامی و تردد در اماکن عمومی و صنفی خود را مأمور معرفی و اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند، بلافاصله مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان تحقیقات پلیسی را آغاز و در رصدهای اطلاعاتی و باز بینی دوربین‌های مدار بسته، موفق شدند تصویری از متهم به دست بیاورند.

وی تصریح کرد: در شاخه دیگری از بررسی‌ها، مخفیگاه متهم شناسایی و به دست آمد وی از دو مکان برای مخفی شدن استفاده می‌کند و در این مکان‌ها تعدادی تجهیزات نظامی نگهداری می‌شود. نتیجه بررسی‌های پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و ورود به مخفیگاه‌های وی صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: مأموران در اقدامی غافلگیرانه و منسجم و همزمان به دو مخفیگاه متهم وارد و ضمن دستگیری وی، در بررسی‌های بیشتر از این دو مکان، پنج قبضه سلاح جنگی، ۲۵ دستگاه بی سیم، ۳۰ عدد فشنگ، دو عدد خشاب، ۹ عدد شوکر و اسپری، ۳۲ رشته دستنبد و تجهیزات لازم برای جعل اوراق‌های انتظامی و قضائی و همچنین تعدادی احکام و مهرهای مربوط به دستگاه‌ها و نهادهای حکومتی کشف شد.

جلیلیان گفت: این متهم ۴۰ ساله پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی شهرستان علاوه بر اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان به خرید و فروش تجهیزات نظامی و نگهداری این تجهیزات اعتراف کرد.

وی در پایان به معرفی متهم به مرجع قضائی اشاره و گفت: کشف جزئیات پرونده در دستور کار مأموران این پلیس قرار دارد.

کد خبر 563521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.