روند برگزاری جشنواره «بهار تا بهار» در کرج از سر گرفته می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: روند برگزاری جشنواره «بهار تا بهار» در کرج از سر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طوفان و سامانه بارشی که شب گذشته با سرعت بالا بخش‌هایی از استان البرز و کرج را در نوردید، خسارت‌هایی را به جشنواره و نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات و گردشگری که در محل کاخ مروارید مهرشهر در حال برپایی است، وارد و فعالیتِ آن را مختل کرد که با همت و مساعدت معاونت خدمات شهری شهرداری این کلان‌شهر، اشکالات مرتفع و امکان بازدید از نمایشگاه برای شهروندان، مجدداً مهیا شد.

«غلامرضا رضوانی» معاون خدمات شهری شهرداری کرج، در این خصوص در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طوفان نسبتاً سنگین روز گذشته _سه‌شنبه دوم فروردین ۱۴۰۱_ خسارت‌هایی را به غرفه‌ها و سازه‌های جشنواره و نمایشگاه «بهار تا بهار» که در فضای نیمه باز کاخ مروارید مهرشهر در حال برگزاری است، وارد کرد. برای جلوگیری از اخلال در روند فعالیت‌های اداره کل میراث فرهنگی استان در تکریمِ شهروندان و مسافران نوروزی، مساعدت به رفع خرابی‌ها در دستور کار معاونت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه فعالیت نمایشگاه مذکور با همت تیم‌های عملیاتی و نیروهای حوزه معاونت خدمات شهری به حالت عادی بازگشته و امکان بازدید از آن مهیا شده است، خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف همپوشانی فعالیت‌های بهارانه سایر دستگاه‌ها صورت گرفت و مجموعه نهادها در تلاش برای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی در تعطیلات نوروزی هستند.

برنامه‌ریزی برای برپایی نخستین طرح جهادی خدمت رسانی در سال جدید

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه با تاکید بر اینکه خدمت رسانی جهادی به شهروندان و تلاش برای محرومیت‌زدایی و توسعه آبادانی کرج در سال جدید با جدیت در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا در آینده‌ای نزدیک، نخستین طرح جهادی سال و قرنِ جدید را با همکاری سایر حوزه‌ها به مرحله اجرا بگذاریم.

رضوانی با بیان اینکه طبق گفته شهردار کار و خدمت جهادی در دوره ششم مدیریت شهری کرج متوقف نمی‌شود، خاطرنشان کرد: طرح‌های جهادی خدمت‌گزاری و محرومیت‌زدایی در سال جدید با برنامه‌ریزی منسجم‌تر و متناسب با نیازها و مطالبات شهروندان اجرایی می‌شود و ارتقای بهره‌وری و برگزاری هرچه هدفمندتر آن‌ها نیز مد نظر قرار دارد.

وی با اشاره به شرایط ناپایدار جوی و احتمال بارش‌های بهاری، از آماده‌باش کامل نیروها و ماشین‌آلات خبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه مبنی بر پاکسازی انهار و جوی‌ها و آزادسازی مسیر آب در موقعیت‌های مستعد روان شدن سیلاب صورت پذیرفته و اکیپ‌های عملیاتی در سطح مناطق ده‌گانه نیز آماده حضور در سطح شهر و رفع هرگونه آب‌گرفتگی بر اثر بارندگی احتمالی هستند.

کد خبر 563480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.