۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
حمایت شهردار کرج از ۴قلوهای کرجی

شهردار کرج گفت: با نظر مثبت اعضای شورای شهر، شهرداری در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از خانواده‌ای که سرپرست آن شغل کارگری دارد، حمایت مادی و معنوی می‌کند و حداقل تا یک‌سالگی نوزادان، این همراهی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی سعیدی‌سیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ولادت نخستین چهارقلوهای متولد قرن جدید در ایام بهار را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که با رحمت الهی، امسال سرشار از خیر و برکت و اتفاقات خوب و تحولات شگرف برای میهن اسلامی و همشهریان عزیز باشد.

وی ادامه داد: سیاست فرزندآوری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد و با توجه به نیاز دهه‌های آینده به تربیت نیروهای جوان و کارآزموده برای تصدی مسئولیت‌های مختلف، امیدواریم که شاهد افزایش آمار ازدواج و فرزندآوری در سال جدید باشیم و مانع از تبدیل شدن ایران به کشوری سالخورده در آینده شویم.

شهردار کرج با اشاره به ولادت چهارقلوها در کرج و ضرورت حمایت از والدین آن‌ها جهت تأمین هزینه‌های پرستاری و نگه‌داری، خاطرنشان کرد: با نظر مثبت اعضای شورای شهر، شهرداری در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از این خانواده که سرپرست آن شغل کارگری دارد، حمایت مادی و معنوی می‌نماید و حداقل تا یک سالگی نوزادان، این همراهی ادامه خواهد داشت.

سیرایی می‌گوید: اگرچه نهادهایی همچون کمیته امداد و بهزیستی از خانوارهای صاحب فرزندان چندقلو حمایت می‌کنند، اما مدیریت شهری در راستای همپوشانی این حمایت‌ها و همراهی و همدلی با زوج جوان کرجی به عنوان شهروندانِ ما، تصمیم به حمایت از آن‌ها گرفته است و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی در دوره کنونی در دستور کار قرار دارد.

همچنین مجتبی عبداللهی استاندار البرز، طی پیامی ضمن تبریک تولد چهارقلوها، اظهار کرد: این خانواده تا یک سال ابتدایی زندگی چهارقلوها، تحت حمایت خواهند بود.

وی با اشاره به شغل پدر این نوزادان که از قشر محترم کارگر است، تصریح کرد: تأمین هزینه بیمارستان و سایر هزینه‌های جاری این نوزادان از جمله مسائلی است که با حمایت استانداری انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در نخستین روزهای قرن جدید و با آغاز سال ۱۴۰۱ مادر ۳۰ ساله کرجی در دومین زایمان خود صاحب چهار فرزند شد. وی که پیش از این صاحب یک فرزند دختر بود، اکنون صاحب سه نوزاد پسر و یک دختر دیگر شده است.

کد خبر 563472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.