اسکان ۶۱هزار مسافر در اصفهان/ افزایش ۶۰درصدی آمار ورود مسافران

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان از افزایش ۶۰درصدی آمار پذیرش مسافر در این کلان‌شهر خبر داد و گفت: شب گذشته (شامگاه دوم فروردین‌ماه) ۶۱هزار نفر مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شدند و از ظرفیت ۱۳ورزشگاه سرپوشیده نیز استفاده شد.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اولویت اول تا چهارم برای اسکان شامل هتل‌ها و میهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، منازل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی و باغ فدک به عنوان تنها فضای روباز است، اظهار کرد: شب گذشته با تکمیل ظرفیت هتل‌ها و میهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، منازل استیجاری، خوابگاه‌های دانشجویی و باغ فدک، از ظرفیت ۱۳ ورزشگاه سرپوشیده نیز برای اسکان مسافران نوروزی استفاده کردیم.

وی افزود: در حالی که شامگاه اول فروردین‌ماه حدود ۳۸ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شدند، شب گذشته با ۶۰ درصد افزایش آمار پذیرش مسافران، اسکان ۶۱ هزار نفر مسافر در شهر اصفهان انجام شد.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته حجم ورود مسافران به شهر اصفهان بسیار زیاد بود، تصریح کرد: از ساعت ۱۰:۳۰ شامگاه دوم فروردین‌ماه درهای ۱۳ ورزشگاه سرپوشیده به روی مسافران باز شد؛ البته امشب ورزشگاه‌ها را زودتر باز می‌کنیم تا به پیک ورودی باغ فدک نرسیم و مسافرانی که دیرهنگام به اصفهان می‌رسند، به راحتی امکان اقامت در باغ فدک را داشته باشند.

وی ادامه داد: شب گذشته به‌دلیل شرایط کرونایی ظرفیت مدارس آموزش‌وپرورش به طور کامل استفاده نشد؛ اما در باغ فدک با توجه به فاصله مناسب سکوهای نشیمن، ظرفیت تکمیل شد.

شفیعی با بیان اینکه در ورزشگاه‌های سرپوشیده امکانات گرمایشی مناسب برای مسافران مهیا شده است، خاطرنشان کرد: در هر یک از ورزشگاه‌های سرپوشیده، نماینده سازمان آتش‌نشانی حضور دارد و نظارت کافی بر ایمنی و رعایت فاصله اجتماعی انجام می‌شود

وی با تاکید بر اینکه تاکنون برای تأمین ظرفیت جهت اسکان مسافران مشکلی نداشته‌ایم، گفت: کمیته اسکان برای شرایط اضطراری و خاص در ایام نوروز، تعداد ۵۰ ورزشگاه در مناطق پانزده‌گانه و مکان‌های سرپوشیده و روباز را برای اسکان مسافران در نظر گرفته و تجهیز کرده است.

کد خبر 563436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.