ساماندهی وضعیت ظاهری اتوبوس‌های مشهد

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد با بیان اینکه یکی از اقدامات سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد برای نوروز، ساماندهی وضعیت ظاهری درون و بیرون اتوبوس‌ها بوده است، گفت: ۵۰۰دستگاه اتوبوس برای این ایام به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد اضافه شده است.

سیدخلیل منبتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از اقدامات سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد برای نوروز، ساماندهی وضعیت ظاهری درون و بیرون اتوبوس‌هایی بود که به دلیل استهلاک فرسوده شده بود؛ همچنین تعدادی از اتوبوس‌های این سازمان تحت عنوان شهرتکانی آراسته شد.

وی ادامه داد: بررسی تعمیرات موتور اتوبوس‌ها، تحویل پوشش و لباس جدید به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی و اضافه کردن ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی، از دیگر اقدامات سازمان اتوبوسرانی برای نوروز سال ۱۴۰۱ است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شهرداری مشهد خادم‌الرضا (ع) هستیم، باید با تبعیت از این موضوع رفتار کنیم.

وی با بیان اینکه پیشانی ورود زائران علی‌بن‌موسی‌ارضا (ع) به شهر مشهد، ناوگان حمل‌ونقل عمومی است، ادامه داد: برخورد رانندگان این وسایل نقلیه، می‌تواند خاطره‌ای خوش برای آن‌ها برجا گذارد و حتی می‌تواند خاطره‌ای بد برای آن‌ها رقم بزند.

منبتی با تاکید بر اینکه باید رفتار صحیح با مسافران را در دستور کار قرار دهیم، خاطرنشان کرد: ما خادمان زائران امام رضا (ع) هستیم و باید زائران این امام همام را تکریم کنیم.

وی تصریح کرد: اگر به آن مرتبه رسیدیم که غرور خود را برای زائران حضرت رضا (ع) تا حد امکان پایین آوردیم، به درجه اعلای تکریم زائران امام رضا (ع) رسیده‌ایم.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد با بیان اینکه حضرت رضا (ع) میهمانان و زائران خود را بسیار زیاد دوست دارد، بنابراین باید تکریم این زائران انجام شود، گفت: امیدواریم رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرداری مشهد آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

کد خبر 563408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.