مدعی قهرمانی با ۷ لژیونر در لیگ قهرمانان آسیا

الهلال عربستان قهرمان فصل گذشته قاره‌کهن، در لیگ قهرمانان آسیای فصل ۲۰۲۲ با هفت لژیونر حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اعلام نشریه الریاضیه عربستان، لیست تیم الهلال شامل هفت بازیکن خارجی است که بر اساس سیستم جدید مسابقات که به همه بازیکنان خارجی اجازه می‌دهد ۲۴ ساعت قبل از هر مسابقه با "۳+۱" تعیین شده ثبت‌نام کنند، ارسال شده است.

آخرین به‌روزرسانی‌های سیستم لیگ قهرمانان آسیا به تیم‌ها اجازه می‌داد تا هر هفت بازیکن حرفه‌ای را در لیست خود ثبت کنند، اما در نسخه فعلی ۲۰۲۲ - ۲۰۲۳ لازم بود که هر تیم تنها چهار بازیکن خارجی را انتخاب کند که یکی از آنها آسیایی "۳ + ۱" است.

در ۲۵ فوریه، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که دفتر اجرایی پیشنهاد افزایش حداکثر تعداد بازیکنان خارجی در لیست تیم برای مسابقه را از سیستم فعلی "۳ + ۱" به مجموع "۵ + ۱" را با هدف ارتقای کیفیت مسابقات تأیید کرده است.

به گفته منابع عربستانی، در لیست الهلال عبدالله عاطف، الدوساری و البیلهی علاوه بر مصعب الجویر، محمد القحطانی، محمد الخیبری، عبدالله ردیف، محمد الخیبری، احمد الجبعی قرار دارند تا به‌همراه سایر بازیکنان برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان تلاش کنند.

به گزارش ایمنا، ورزشگاه شاهزاده فیصل بن‌فهد ریاض میزبان گروه الهلال است که در کنار، الریان قطر، شارجه امارات و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۲۲ حضور دارند.

کد خبر 563406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.