رنگ‌آمیزی ۸۰ کیلومتر از جداول سطح شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان با اشاره به رنگ‌آمیزی ۸۰کیلومتر از جداول سطح شهر، گفت: در راستای ساماندهی سیمای بصری شهر، ساماندهی زمین‌های بایر و تعیین پالت رنگی شهر با توجه به پیشینه‌های هنری و تاریخی موجود و استفاده از آن در سطح شهر، آغاز شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱ پنج هفت سین نوروزی در مبادی ورودی و نقاط مرکزی شهر و در بیش از ۳۰ نقطه شهر، المان‌های نوروزی نصب شده است.

وی با اشاره به رنگ‌آمیزی و طراحی بیش از چهار هزار مترمربع از دیوارهای سطح شهر، افزود: نورپردازی بلوارهای امام رضا (ع)، شهید بهشتی، نهج‌البلاغه و ولیعصر و میادین دفاع مقدس، پیامبر اعظم و بصیرت توسط نیروهای شهرداری انجام شد.

شهردار گلپایگان گفت: در طرح خانه‌تکانی شهر مناطق مختلف شهر به صورت ویژه توسط نیروهای شهرداری نظافت شدند.

شکرزاده ادامه داد: در راستای ساماندهی سیمای بصری شهر، ساماندهی زمین‌های بایر و تعیین پالت رنگی شهر با توجه به پیشینه‌های هنری و تاریخی موجود و استفاده از آن در سطح شهر آغاز شده است.

وی گفت: رنگ‌آمیزی ۸۰ کیلومتر از جداول سطح شهر، بهسازی و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری، نوسازی و نصب تابلوهای معابر، شست‌وشوی تابلوهای کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر و نصب تابلو معرفی پارک‌ها به منظور استقبال از بهار ۱۴۰۱ انجام شد.

شهردار گلپایگان تصریح کرد: از همراهی، همدلی و حضور همه‌جانبه اعضای شورای شهر و فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری و پرسنل شهرداری قدردانی می‌کنم.

کد خبر 563388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.