آیت‌الله ری‌شهری، مورد وثوق امامین انقلاب بود

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در گذشت آیت‌الله ری شهری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، درگذشت آیت‌الله ری شهری را تسلیت گفتند. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال عالم مجاهد و روحانی با اخلاص، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد محمدی ری‌شهری، یار صدیق و امین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. این عالم وارسته و انقلابی که از سجایای علمی، اخلاقی و انقلابی برجسته‌ای بهره‌مند بود به عنوان یاوری ثابت‌قدم در مسیر انقلاب اسلامی، متعهدانه در سال‌های پیش از انقلاب در راه مبارزه با رژیم ستم‌شاهی کوشش کرد و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سنگرهای مختلف علمی، سیاسی، قضائی و فرهنگی با صداقت و امانت خالصانه خدمت کرد.

ایشان که همواره مورد وثوق و اطمینان امامین انقلاب بودند در مسئولیت‌هایی از جمله حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب اسلامی ارتش و دادستان کل کشور و وزارت اطلاعات نقش به سزایی در استقرار امنیت میهن اسلامی ایران را در برهه‌های مسئولیت برعهده داشتند و همچنین پس از آن در مسئولیت‌های علمی و فرهنگی نقش مؤثری را در ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام ایفا نموده‌اند.

رحلت این عالم وارسته را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، ارادتمندان به ایشان و به خصوص بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید غفران و مغفرت بی پایان الهی را مسئلت می‌نمائیم.

کد خبر 563375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.