رویکرد شوراها در حوزه تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی

سیستم شهرسازی الکترونیک اصفهان، رویکرد تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی، اسکان نوروزی در اصفهان، تکمیل پروژه تقاطع شهید چمران، خدمت به مردم شهرستان بن، اشتغال‌آفرینی در کاشان، تکمیل پروژه شهری کرج و آمادگی رشت برای میهمانان نوروزی را در بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بسته خبری پارلمان شهری سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه از تحقق سیستم شهرسازی الکترونیک اصفهان، رویکرد تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین محور اقدامات، شورای ششم اصفهان، برنامه اسکان نوروزی در اصفهان، آمادگی رشت برای میهمانان نوروزی، تکمیل پروژه تقاطع شهید چمران، خدمت به مردم شهرستان بن، اشتغال آفرینی در کاشان، تکمیل پروژه شهری کرج و آمادگی رشت برای میهمانان نوروزی را مرور می‌کنیم.

بهره برداری از سیستم "شهرسازی الکترونیک" تا پایان خردادماه

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طبق قول معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، بخشی از سیستم شهرسازی الکترونیک در فروردین‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و تا پایان خردادماه این فرایند به صورت کامل در شهرداری اصفهان محقق می‌شود.

رویکرد «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» محور اقدامات شورای ششم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم رویکرد «تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» محور اقدامات قرار می‌گیرد؛ به نحوی که این قبیل صنایع در شهر و استان اصفهان و اطراف آن، به طور مطلوبی ارائه شود.

ضرورت توجه به دانش‌بنیان‌ها برای اشتغال‌آفرینی

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: خروجی دانشگاه در بعد اقتصادی بی‌اثر است و باید از دانش‌بنیان‌ها در این مسیر بهره گرفت تا به نتایج مؤثری دست یابیم.

هر شب باید ۲۰۰ هزار نفر در اصفهان اسکان داده شوند

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اصفهان گفت: اکنون ۲۰۰ هزار نفر در هر شب نیاز به اسکان دارند که علاوه بر ظرفیت هتل‌ها و میهمان‌پذیرها، باید برای این تعداد مسافر امکانات لازم را فراهم کنیم.

تکمیل پروژه تقاطع شهید چمران تا مهرماه

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید چمران با نام جدید شهید قربانی، سرعت بیشتری گرفته است و تا پیش از مهرماه، افتتاح می‌شود.

لزوم رفع مشکلات و معضلات در راستای خدمت به مردم

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده شود.

ارتقای تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی در رأس برنامه‌های مسئولان کاشانی

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: ارتقای تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی، جز مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان در سال جاری است.

نگاه ترویجی مدیریت شهری به کاربردی کردن شعار سال

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هر کسی در هر نقطه و جایگاه حقوقی و حقیقی متناسب با استعداد فعالیت خود، باید نسبت خود را با شعار سال مشخص کند، گفت: مدیریت شهری اصفهان می‌تواند نگاه ترویجی به کاربردی کردن شعار سال مبنی بر «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» داشته باشد.

تکمیل پروژه شهری کرج اولویت مدیریت شهری

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: تکمیل پروژه قطار شهری کرج، بزرگراه شمالی و پارک‌رود، جز اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری کرج است.

آمادگی رشت برای پذیرایی از میهمانان نوروزی

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهرداری، اقدامات خوبی برای آماده‌سازی سیما و منظر این شهر انجام داده است، گفت: رشت برای پذیرایی از میهمانان نوروزی، کاملاً آماده است.

کد خبر 563371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.