تصادف شدید دروازه بان آژاکس و کامرون!

آندره اونانا دروازه بان تیم فوتبال آژاکس و تیم ملی کامرون، امروز یک تصادف شدید را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آندره اونانا، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کامرون، پیش از دیدار مقابل الجزایر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، دچار سانحه رانندگی شد.

بر اساس گزارش‌ها، دروازه‌بان تیم فوتبال آژاکس صبح امروز سه‌شنبه، دوم فروردین ماه، در حال حرکت به سمت "دولا" از شهر یائونده در پایتخت بود که این حادثه برایش رخ داد.

با این حال، او از تصادفی که سه وسیله نقلیه درگیر آن بودند بدون آسیب جدی جان سالم به در برد. تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است.

این بدان معناست که اونانا هنوز برای شیرهای رام نشدنی که در روز جمعه میزبان قهرمانان سابق جام ملت‌های آفریقا هستند، در دسترس است. در همین حال، کامرونی‌ها قرار است آندره فرانک زامبو آنگویسا، هافبک ناپولی را در اختیار نداشته باشند.

این بازیکن ۲۶ ساله، آخر هفته گذشته هنگام بازی برای تیمش مقابل اودینزه در سری آ مصدوم شد، جایی که آنها با گلی که جرارد دلوفئو به ثمر رساندند، با دو گل از ویکتور اوسیمهن، مهاجم نیجریه، دو بر یک به پیروزی رسیدند.

زامبو آنگویسا، ۹۰ دقیقه‌ی بازی را کامل انجام داد اما طبق تأیید سران تیم ملی، آنها اکنون آرنو جوم از آپولون لیماسول قبرس را به جای او که مصدوم است، به اردو فراخوانده‌اند.

کد خبر 563366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.