نگاه ترویجی مدیریت شهری به کاربردی‌کردن شعار سال

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هر کسی در هر نقطه و جایگاه حقوقی و حقیقی متناسب با استعداد فعالیت خود، باید نسبت خود را با شعار سال مشخص کند، گفت: مدیریت شهری اصفهان می‌تواند نگاه ترویجی به کاربردی کردن شعار سال مبنی بر «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» داشته باشد.

مصطفی نباتی‌نژاد حاشیه بازدید از "مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک" در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت، اظهار کرد: مجموعه باغ در سال‌های گذشته به صورت سنتی پذیرای مسافران نوروزی بوده است.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا و نبود مسافر زیرساخت‌های مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک تحلیل رفت، اضافه کرد: شهرداری منطقه هفت به سرعت این موضوع را برگردانده است تا این مجموعه به سطح استانداردهای لازم برسد و محل اسکان مسافران نوروزی شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه وضعیت مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک باید بهبود یابد، خاطر نشان کرد: سعی شده است پشتیبانی حداقلی از اسکان‌های موقت مسافران نوروزی انجام شود، اما در واقع این مجموعه پشتیبان هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای اصفهان است و در اولویت دوم اسکان این مسافران قرار دارد.

وی با بیان اینکه هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای اصفهان ظرفیت پذیرش حدود ۲۰ هزار نفر را دارد، گفت: سال‌های گذشته در بعضی مواقع تا حدود ۲۰۰ هزار نفر در اصفهان به عنوان مسافر شب‌خواب حضور داشتند که از ظرفیت مراکز مختلفی همچون باغ فدک، مدارس و منازل استیجاری نیز استفاده می‌شد.

نباتی‌نژاد در رابطه با شعار سال ۱۴۰۱، اضافه کرد: هر کسی در هر نقطه و جایگاه حقوقی و حقیقی متناسب با استعداد فعالیت خود، باید نسبت خود را با این شعار مشخص کند و مدیریت شهری اصفهان نیز از این قائده مستثنی نیست.

وی ادامه داد: مدیریت شهری می‌تواند نگاه ترویجی به کاربردی کردن شعار سال داشته باشد و بخشی از نیازهای خود از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان تأمین کند و در عین حال از این شرکت‌ها حمایت کند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برنامه"اصفهان ۱۴۰۵" و حوزه گردشگری و بهره‌وری، خاطر نشان کرد: مدیریت شهری تا زمانی که تصویر روشنی از داده‌ها، زیرساخت‌ها و شاخص‌های مرتبط با حوزه گردشگری و بهره‌وری نداشته باشد، نمی‌تواند نقشه راه برای این حوزه‌ها مشخص کند.

کد خبر 563346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.