افزایش ۵۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی اصفهان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان از افزایش ۵۵درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نسبت به سال گذشته، خبر داد.

محمدعلی صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر تردد در همه محورها برقرار است و در این زمینه محدودیتی اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه براساس گزارش جمع بندی شده از ۱۴۰ دستگاه تردد شمار در ورودی‌های استان اصفهان از بیست و پنجم تا بیست و هشتم اسفند ماه شاهد افزایش ۵۵ درصدی تردد هستیم، افزود: در این بازه زمانی کل تردد استان اصفهان ۶ میلیون و ۴۱۰ هزار خودرو بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با بیان اینکه از بیست و پنجم تا بیست و هشتم اسفند ماه ۴۶۸ هزار خودرو وارد استان اصفهان شده است، ادامه داد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد افزایش داشته است.

۴۶۸ هزار و ۸۳۰ خودرو طی سه روز از اصفهان خارج شد

وی تصریح کرد: تعداد خودروهای خروجی از استان اصفهان در این بازه زمانی ۴۶۸ هزار و ۸۳۰ خودرو بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین محور اصفهان–بهارستان و بالعکس، محور فولادشهر–اصفهان و بالعکس و محور کاشان–قم بیشترین تردد را طی سه روز اخیر داشته‌اند.

صلواتی همچنین به جابه‌جایی ۶۲ هزار و ۵۳۸ مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در این بخش نیز شاهد افزایش ۵۴ درصدی جابه‌جایی مسافر نسبت به سال گذشته بوده‌ایم که در این بین سهم اتوبوس ۵۴ هزار و ۲۱۷ مسافر بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با بیان اینکه از همه هموطنان درخواست داریم به توصیه‌های ایمنی نسبت به سلامت جان توجه داشته باشند، گفت: رانندگان باید به شدت از رانندگی در شرایط سخت و خواب آلودگی بپرهیزند چرا که عمده حوادث طی چند روز اخیر در استان به همین دلیل اتفاق افتاده است.

کد خبر 563308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.