آماده‌باش ۳۵۰ آتش‌نشان اصفهان برای تامین ایمنی شهر و مسافران

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با احتساب باغ فدک، ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر و کوه صفه، هر شب ۳۵۰ نفر از نیروهای این سازمان برای تأمین ایمنی شهر و مسافران نوروزی فعال هستند.

ابراهیم مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شامگاه دومین روز فروردین‌ماه امسال در کمپ گردشگری فدک، مسافران نوروزی ۲۱۶۷ چادر برپا و نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل ۱۷۶ کپسول گاز پیک نیک را از چادر مسافران خارج کردند تا آن‌ها شب بدون حادثه‌ای را سپری کنند.

وی تصریح کرد: هر شب تعداد ۱۵۰ نیروی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در باغ فدک حضور دارند و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای چادرهای مسافران را می‌سنجند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه باغ فدک یکی از مکان‌هایی است که باید دائماً تحت مراقبت باشد، گفت: خوشبختانه شب گذشته حادثه‌ای در باغ فدک برای مسافران اتفاق نیفتاد.

مطلبی ادامه داد: تعداد چادرهای مسافران نوروزی در شب گذشته در دانشگاه صنعت آب و برق ۵۵ باب، در ورزشگاه ولایت ۱۷ باب، ورزشگاه امام خمینی (ره) ۸۸ باب، امام‌زاده هفتشویه ۱۱۶ باب، ورزشگاه گل نرگس ۱۰۰ باب و در ورزشگاه زیتون ۵۰ باب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز، اکیپ امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در کوه صفه گشت‌زنی می‌کنند تا ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی به خطر نیفتد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با احتساب باغ فدک، ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر و کوه صفه هر شب ۳۵۰ نفر از نیروهای این سازمان برای تأمین ایمنی شهر و مسافران نوروزی فعال هستند.

کد خبر 563285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.