مشکلات آپلود در توئیتر به‌زودی حل می‌شود

توسعه‌دهندگان توئیتر در حال رفع مشکلات آپلود ویدئو برای کاربران اندروید هستند.

به گزارش ایمنا، اگر تا به حال ویدئویی را از گوشی خود در توئیتر آپلود کرده باشید، ممکن است متوجه شده باشید که آپلود آن کند است. مطمئناً متغیرهای زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث مشکلات اتصال شود؛ اما اگر همه چیز خوب به نظر می‌رسد، ممکن است چیزی در پایان توئیتر باشد. این شرکت در حال تلاش برای رفع این مشکل است.

توئیتر در حساب‌های پشتیبانی خود اعلام کرد، این پلتفرم در تلاش است تا نحوه پردازش ویدئوهای آپلود شده از تلفن‌های اندرویدی را به صورت داخلی تغییر دهد تا زمان آپلود را بهبود بخشد. برای این منظور، تغییراتی برای اندرویدهای ۹ به بالا ارائه شده که به کاربران امکان می‌دهد با وضوح ۷۲۰p ویدئوهای خود را با دیگران سریع‌تر به اشتراک بگذارند.

در مورد ویدئوهای با وضوح بالاتر، کاربران باید مدتی بیشتر صبر کنند. توئیتر در تلاش است تا این قابلیت را به ویدئوهای بالاتر از ۷۲۰p نیز بیاورد. توئیتر هیچ جدول زمانی برای در دسترس قراردادن این قابلیت اعلام نکرده؛ اما از آنجا که این مشکل به طور فعال در حال رفع است، امیدواریم زمان زیادی طول نکشد.

برای مشاهده این قابلیت، مطمئن شوید که برنامه شما کاملاً به‌روزرسانی شده؛ زیرا این تغییرات پس از به‌روزرسانی توئیتر، آشکار می‌شود و می‌توانید بدون مشکل پست‌های خود را آپلود کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 563279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.