اسکان حدود ۳۸ هزار مسافر در اصفهان/ ‏‬استفاده از ظرفیت ورزشگاه‌ها

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته (شامگاه اول فروردین‌ماه) حدود ۳۸ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شدند و برای این منظور از ظرفیت تعدادی از ورزشگاه سرپوشیده نیز استفاده شد.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شب گذشته ظرفیت هتل‌ها و مهمان پذیرهای شهر اصفهان تکمیل و از ظرفیت ۲۵۰ مدرسه تجهیز شده آموزش‌وپرورش نیز برای اسکان مسافران استفاده شد.

وی از تکمیل حدود ۷۵ درصد ظرفیت منازل استیجاری در شامگاه دوشنبه_ یکم فروردین‌ماه_ خبر داد و افزود: با افزایش آمار ورود مسافران از مکانات ۲۳ خوابگاه دانشجویی خودگردان نیز استفاده می‌شود.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اسکان مسافران در باغ فدک، گفت: از ساعت ۱۰ شب تا یک بامداد، حدود ۸۰ درصد ظرفیت باغ فدک اصفهان برای اسکان مسافران تکمیل شد.

شفیعی ادامه داد: در چهارمین شب اقامت مسافران نوروزی در شهر اصفهان، برای نخستین بار در نوروز امسال، با توجه به افزایش آمار مسافران، پذیرش آنها در چند ورزشگاه سرپوشیده شهر پس از انجام بازدیدهای ایمنی و تأیید نهایی کمیته ایمنی و آتش‌نشانی انجام شد و با توجه به تأمین امکانات مورد نیاز و سیستم گرمایشی مناسب، مشکل خاصی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته (شامگاه اول فروردین‌ماه) اسکان حدود ۳۸ هزار مسافر در شهر اصفهان انجام و از ظرفیت تعدادی ورزشگاه سرپوشیده شهر برای اسکان مسافران استفاده شد.

کد خبر 563277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.