ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز

مرکز مدیریت راه‌های کشور، ضمن بیان افزایش ۱۰درصدی تردد در محورهای برون‌شهری اعلام کرد: محورهای چالوس، هراز و آزادراه تهران-شمال در برخی مسیرها، دارای ترافیک سنگین هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محورهای کرج-چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا سه راهی دیزین و پل زنگونه تا سیاه‌بیشه، آزادراه تهران-شمال حدفاصل تونل شماره ۱۶ و حدفاصل تونل ۱۷ تا انتهای مسیر، محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا و حدفاصل پلور تا آب اسک سنگین اعلام شده است.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین-رشت محدوده شهر رودبار، نیمه‌سنگین و تردد در محور فیروزکوه روان گزارش شده است.

محور چالوس دارای بارش پراکنده برف و باران، آزادراه تهران-شمال دارای بارش پراکنده باران و محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان، البرز و مازندران گزارش شده است و برخی از محورهای استان‌های گیلان، تهران، همدان، کرمانشاه، لرستان و ایلام دارای بارش باران هستند.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه‌روز گذشته، آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۴۹۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، ۱۰.۲ درصد افزایش تردد را نسبت به روز قبل، نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۶.۰ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات چهار و پنج انجام شده که هموطنان با آگاهی از این موضوع، می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنید.

براساس این گزارش، محورهای آزادراه تهران-کرج، آزادراه کرج-تهران، آزادراه تهران-قم، آزادراه قزوین-کرج، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه قم-تهران بیشترین ترددها طی ۲۴ ساعت گذشته را داشته‌اند.

کد خبر 563272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.