توجه به مناطق حاشیه‌نشین تبریز در سال ۱۴۰۱

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ به مشکل حاشیه‌نشینی نیز توجه ویژه شده است و یکی از مهم‌ترین اقدامات در این راستا اجرای عملیات مسیرگشایی در برخی مناطق شهری است که از سوی شهرداری‌های مناطق ده‌گانه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بودجه‌ای که برای سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است در بخش‌های مختلف هزینه می‌شود، این اقدامات در زندگی بهتر شهروندان اثرگذار است و رضایت مردم را به همراه دارد، در سال ۱۴۰۱ در شهر تبریز عملیات‌های عمرانی بسیاری برای اجرا و تکمیل وجود دارد.

علی نوای‌باغبان نیز در این خصوص اظهار کرد: پس از تصویب بودجه سال جدید شهرداری تبریز از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر، فرمانداری تبریز در روز پایانی سال بودجه مصوب شورای اسلامی شهر را تأیید کرده است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تبریز نیز بودجه را برای اجرا به شهرداری ابلاغ کرده است، افزود: ۳۰ درصد از بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز مربوط به بخش جاری و ۷۰ درصد به بخش عمرانی اختصاص دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز گفت: شهرداری در سال جدید طرح‌های عمرانی مختلفی برای اجرا و تکمیل پیش‌رو دارد و توسعه و نگاه ویژه به اتوبوسرانی و تکمیل خط یک قطار شهری از اولویت‌های بودجه امسال است.

وی ادامه داد: در بودجه سال ۱۴۰۱ به مشکل حاشیه‌نشینی نیز توجه ویژه شده است و یکی از مهم‌ترین اقدامات در این راستا اجرای عملیات مسیرگشایی در برخی مناطق شهری است که از سوی شهرداری‌های مناطق ده‌گانه اجرا می‌شود.

نوای‌باغبان با اشاره به اینکه در این بودجه بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید شده است، گفت: امید است با اقدامات شهرداری در پایان سال جاری شهروندان به توسعه شهر امیدوارتر شوند و چهره متفاوتی از شهر را مشاهده کنند.

کد خبر 563243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.