افزایش بیش از ۲۰درصدی تردد در استان نسبت‌به پیش از شیوع کرونا

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: نسبت به دوسال گذشته که بیماری کرونا شیوع نداشت، تردد در محورهای مواصلاتی استان، افزایش ۲۰درصدی داشته است.

فرزاد دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌طورکلی شاهد افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان هستیم. میزان ترددها نسبت به سال گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: با توجه نسبت به دو سال گذشته که بیماری کرونا شیوع نداشت، تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان افزایش ۲۰ درصدی داشته است. مسافران نوروزی علاوه بر اصفهان به مقصد شهرهای دیگر هم رفته و از اصفهان عبور می‌کنند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: تردد در محورهای دلیجان به اصفهان- آباده، کاشان به نائین- اردکان، اصفهان به خور- طبس، اصفهان-الیگودرز، اصفهان-زرین‌شهر-شهرکرد و مبارکه-بروجن پرتردد تر بوده و ترافیک در این محورها روان است.

دادخواه با اشاره به اینکه روز جمعه پیک برگشت مسافران و شروع دور دوم سفرهای نوروزی است، گفت: اکنون محدودیتی برای سفرهای نوروزی وجود ندارد و پلیس راهور، تنها با افرادی که واکسن نزده باشند، برخورد خواهد کرد.

کد خبر 563238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.