عصرانه خبری شهرهای ایران در اول فروردین‌ماه

در این بسته خبری از نصب ۴۰ المان نوروزی در سلماس تا برگزاری تورهای نوروزی ورامین‌گردی و زیباسازی المان شهری با پیکسل‌های رنگی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برگزاری تورهای نوروزی ورامین‌گردی

مصطفی نظری، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری ورامین گفت: تورهای ورامین‌گردی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در نوروز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

بهره‌برداری از کارخانه قطعات بتنی لامرد

عطاالله جوکار، شهردار لامرد از راه‌اندازی کارخانه قطعات بتنی این شهر پس از سه سال با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت :۳۰ هزار و ۷۷۰ تک لبه در کارخانه قطعات بتنی تولید شده و در این زمینه خودکفا شده‌ایم.

نصب ۴۰ المان نوروزی در سلماس

عبدالله قنبری، شهردار سلماس گفت: با تلاش کارکنان مجموعه شهرداری سلماس ۴۰ المان جدید برای فضاسازی نوروزی در شهر سلماس تهیه و نصب شده است.

تحویل ۱۱۲ مورد اشیا جا مانده در تاکسی‌های قزوین

محمدرضا وثوق‌نیا، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تحویل ۱۱۲ مورد اشیا جا مانده در تاکسی‌ها در سه ماهه سوم سال گذشته توسط تاکسیرانان امین و شرافتمند به واحد اشیا گمشده سازمان تاکسیرانی خبر داد.

تولید ۱۵۰ هزار قطعه بتنی توسط سازمان عمران شهرداری رفسنجان

سعید قنبری، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: در دو ماه انتهایی سال گذشته نزدیک به ۱۵۰ هزار قطعه بتنی توسط این سازمان تولید شده است و فعالیت این سازمان در سال جدید نیز ادامه دارد.

زیباسازی اولین المان شهری با استفاده از پیکسل‌های رنگی در زرند

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند گفت: زیباسازی اولین طرح المان شهر با پیکسل‌های رنگی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان انجام و این المان در میدان ۲۲ بهمن و معلم و ورودی شهر نصب شد.

نصب سفره‌های هفت سین توسط شهرداری خرمشهر

شهرداری خرمشهر در عید نوروز، اقدام به نصب سفره‌های هفت سین با استفاده از طرح‌های مختلف در چندین نقطه از سطح شهر با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری کرده است.

ضرورت بازدید مستمر از پروژه‌های شهری خرم‌آباد

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد گفت: بیشتر پروژه‌های شهری به صورت امانی و قرارداد با پیمانکار است؛ بنابراین نیاز است حضوراً و به صورت مستمر از پروژه‌های در حال انجام سطح شهر بازدید کنم.

کد خبر 563178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.