ارائه خدمات شایسته، خواسته قلبی مدیریت شهری است

شهردار زرین شهر گفت: تمام هماهنگی‌های لازم بین واحدهای مختلف شهرداری زرین شهر برای ارائه خدمات مناسب در نوروز ۱۴۰۱ انجام شده و معتقد هستیم مسافران نوروزی خدماتی متفاوت نسبت به سال‌های قبل را در خطه طلایی ایران دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی احمدی در حاشیه بازدید از روند فعالیت ستاد خدمات سفر شهرداری زرین شهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خطه طلایی ایران چهره بهاری به خود گرفته است، اظهار کرد: در آستانه عید نوروز ۱۴۰۱ نیروی خدمات شهری شهرداری زرین شهر به شکلی جهادی و با تلاش بی‌وقفه آراستن شهر را انجام دادند تا چهره شهر در نوروز امسال برای شهروندان و گردشگران متفاوت باشد و رضایت شهروندان و مسافران را جلب کند.
وی با بیان اینکه امسال نوروزی متفاوت را برای خطه طلایی ایران پیش بینی کرده‌ایم، افزود: پیش‌بینی ما این است که در نوروز ۱۴۰۱ حجم سفرها افزایش خواهد یافت و بر همین اساس باید آمادگی برای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی را در مرکز شهرستان لنجان داشته باشیم.

شهردار زرین شهر ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی را خواسته قلبی مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: تمام هماهنگی‌های لازم بین واحدهای مختلف شهرداری زرین شهر برای ارائه خدمات مناسب در نوروز ۱۴۰۱ انجام شده و معتقد هستیم مسافران نوروزی خدماتی متفاوت نسبت به سال‌های قبل را در خطه طلایی ایران دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: به دلیل قرار گرفتن زرین شهر در مسیر مواصلاتی چند استان کشور خطه طلایی ایران همواره شاهد عبور حجم بالای مسافران بوده از این رو ایستگاه راهنمایی مسافرین نوروزی در ورودی شهر فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: نماینده شهرداری در ایستگاه راهنمایی مسافرین نوروزی به صورت ۲۴ ساعته حضور خواهد داشت تا خدمت رسانی به مسافران نوروزی و بازدیدکنندگان اماکن تفریحی و تاریخی به نحو احسن انجام شود.
اسماعیلی احمدی عنوان کرد: اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین شهر نقشه‌ی گردشگری شهر را که شامل معرفی شهر، اماکن تفریحی و تاریخی، آداب و رسوم و … است را تهیه و تدوین کرده است تا در اختیار گردشگران و مسافران نوروزی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تراکت حاوی توصیه‌های زیست محیطی به همراه یک کیسه زباله مخصوص خودرو بین مسافران توزیع می‌شود، همچنین مسابقه پیامکی و بروشور راهنما با موضوع توصیه‌های بهداشتی، ایمنی و انتظامی در سفر، لیست کشیک اصناف در تعطیلات، شماره تماس‌های ضروری، مسابقه فرهنگی از اطلاعات گردشگری شهر و… با شعار "قرن جدید قرن امید" نیز در پک فرهنگی تهیه شده قرار دارد تا بتوانیم گامی مؤثر در مسیر تقویت فرهنگ شهروندان برداشته شود.

شهردار زرین‌شهر با اشاره به نقش ارتقای جلوه بصری شهر در افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان و مسافران نوروزی، عنوان کرد: با توجه به رویکرد مدیریت شهری در ایجاد نشاط در فضاهای شهری به مناسبت سال نو برای استقبال از میهمانان نوروزی، اجرای گل کاری‌های گسترده و نصب المان‌های نوروزی در دستور کار قرار گرفت و در بسیاری از بوستان‌ها و معابر جانمایی شد.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: شهرداری نهادی خدمات‌رسان با فعالیت دائمی و مستمر است و خدمات آن تعطیل‌پذیر نیست؛ عید نوروز امسال باید متفاوت از سال‌های قبل تلاش کنیم تا خدمات و برنامه‌های ویژه تعریف شده برای شهروندان و گردشگران به درستی اجرا شود.

کد خبر 563176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.