ارتقای تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی در راس برنامه‌های مسئولان کاشانی

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: ارتقای تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی، جزو مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان در سال جاری است.

علی هاشمی‌طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک نوروز، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب شعار سال، چراغ راهی برای تمام مسئولان و مردم روشن کردند که امیدواریم با بهره‌گیری از آن و با هم‌افزایی به این شعار جامه عمل بپوشانیم و در آبادانی کشور بکوشیم.

وی ادامه داد: لازم است مسئولان با برنامه‌ریزی دقیق، شعار سال را عملی کنند و با حمایت از تولید دانش‌بنیان در اشتغال جوانان تحصیل‌کرده مبادرت ورزند و مشکل اشتغال‌زایی را نیز در منطقه مرتفع سازند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه سال گذشته، روزهای پرالتهابی را طی کردیم؛ درحالی‌که بیماری کرونا، مشکلات معیشتی و برگزاری انتخابات را پشت سر گذاشتیم، افزود: شورای اسلامی شهر کاشان با حمایت‌های نماینده ولی فقیه در منطقه، فرماندار ویژه و شهردار توانست گام‌های مهمی در توسعه و آبادانی منطقه بردارد؛ از جمله نصب المان‌های شهدا، آسفالت و دیگر خدماتی که مردم ارزشی و انقلابی کاشان را خوشحال کرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات بی‌سابقه مدیریت شهری، پرداخت معوقات حقوق کارکنان شهرداری است، تصریح کرد: پرداخت به موقع حقوق سبب شد تا کارمندان این سازمان با انگیزه بهتری برای خدمت به شهروندان در سال جدید، آماده شوند.

طاهری با اشاره به موضوع شیوع کرونا در سال‌های اخیر و ایجاد مشکلات در تمام حوزه‌ها از جمله گردشگری، گفت: از تک‌تک کادر درمان منطقه تشکر می‌کنم که با روشنگری‌های خود سبب شدند تا این شهرستان، بیشترین آمار تزریق واکسن را در کشور ثبت کند و بتواند نوروز امسال را پذیرای مسافران و گردشگران باشد.

وی با اشاره به پویایی صنعت گردشگری در کاشان، افزود: مسافران نوروزی با خود شور و نشاط را به شهر ارمغان می‌آورند و اقتصادی پویا برای منطقه رقم می‌زنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان اضافه کرد: در سال جدید به همت و تلاش تمام مسئولان و با حلقه وصل پیش آمده توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، هم‌افزایی مدیریتی بین فرمانداری، شهرداری و سایر دستگاه‌ها افزون‌تر شده و به مرتفع شدن مشکلات مردمی از جمله مشکلات تولید اهتمام ویژه‌ای خواهد شد.

وی گفت: دست به دست هم می‌دهیم و با وحدت، رضایت خداوند، رضایت مردم و استان شدن کاشان را مهم‌ترین اهداف خود می‌دامیم و در این مسیر قوی گام برمی‌داریم.

کد خبر 563174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.