حفظ خودکفایی کشور در گرو عمل به شعار امسال رهبری است

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان تحقق شعار نه غربی نه شرقی را قطع وابستگی کشور به بیگانگان دانست و گفت: از این شعار باید در مسیر افزایش تولید و اشتغال استفاده کرد.

محمدشریف زارعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی شهرستان کاشان در مقایسه با سایر نقاط کشور بالاتر بوده و از این منظر با چند استان بزرگ برابری می‌کند، اظهار کرد: با توجه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری که بر مقوله تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تاکید دارد، وظیفه تمامی خدمت گذاران مردم کاشان در فرمانداری بسیار سنگین‌تر از گذشته شد.

وی افزود: اگر خواسته باشیم در قامت شهری صنعتی حرفی برای گفتن داشته باشیم بیکاری جوانان تحصیل کرده توجیه پذیر نیست.

سرپرست فرمانداری خاطرنشان کرد: کاشان دارای مؤسسات علمی و دانشگاهی متعددی است که برخی از آن‌ها دارای رتبه‌های کشوری و بین‌المللی است و باید جهت تحقق شعار امسال رهبری جایگاه تولیدات را از طریق اشتغال دانش بنیان ارتقا دهیم.

زارعی جهش چشمگیر کشور در عرصه‌های موشکی و هسته‌ای را مرهون بهره‌مندی از فناوری و دانش علمی جوانان نخبه و دانشگاهی دانست که همواره استکبار جهانی سعی در توقف آن داشته و تاکید کرد: مهمترین ابزار قطع وابستگی کشور و همچنین حفظ خودکفایی عمل به شعار رهبری است و باید از آن در رونق تولید و افزایش اشتغال استفاده کرد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با هجمه‌ها و دشمنی‌های ۴۳ ساله خود همواره سعی در جلوگیری از نشر انقلاب اسلامی و ترویج روحیه جهاد و شهادت داشته و پس از این هم آرام نخواهد بود.

سرپرست فرمانداری کاشان گفت: اگر تولید کشور بر اساس علم و دانش باشد، خواهیم توانست جایگاه اقتصاد کشور را همانند حوزه‌های موشکی و هسته بین ده قدرت نخست جهان قرار دهیم.

کد خبر 563163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.