عرضه گل‌های شاخه‌بریده بومی در تقاطع‌های مشهد آغاز شد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد، گفت: با مشارکت اتحادیه تولیدکنندگان گل‌وگیاه و محصولات گلخانه‌ای، عرضه گل‌های شاخه‌بریده بومی در تقاطع‌های این کلان‌شهر، آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود رضوی در حاشیه امضای قرارداد سه‌جانبه با اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه و محصولات گلخانه‌ای، بهره‌بردار و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد، اظهار کرد: در قالب این قرارداد، اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه مکلف شده تا گل‌های مورد نیاز فروشندگان در تقاطع‌های مشهد را از تولیدکنندگان بومی، تهیه و تأمین کند.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد گل‌های شاخه بریده بومی از نظر کیفیت و ماندگاری در سطح بالایی قرار دارند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در این راستا به منظور کیفی‌سازی خدمات ارائه شده، در گام نخست همه فروشندگان تقاطع‌های مشهد به لباس متحدالشکل به رنگ فیروزه‌ای سرمه‌ای مجهز شدند.

وی با بیان اینکه این رنگ در بعد روان‌شناسی و بصری، مورد رضایت شهروندان و استقبال فعالان این بخش قرار گرفته است، گفت: در همین راستا فروشندگان گل در تقاطع‌ها تحت پوشش، آموزش‌های رفتارشناسی و مشتری‌مداری قرار گرفتند.

رضوی با بیان اینکه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد به دنبال کیفی‌سازی خدمات ارائه شده به شهروندان است، گفت: علاقه‌مندان برای عرضه گل در تقاطع‌ها، می‌توانند برای کسب مجوزهای لازم به اتحادیه تولیدکنندگان گل‌وگیاه مشهد مراجعه کنند.

کد خبر 563118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.