اوبامیانگ: تنها آرزویم پیروزی در برنابئو بود

«پی‌یر امریک اوبامیانگ» از درخشش برابر رئال مادرید بسیار خوشحال است.

به گزارش ایمنا، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید رفت و موفق شد با نتیجه پر گل ۰-۴ برابر این تیم به پیروزی برسد.

شاگردان ژاوی هرناندز، بازی درخشانی را در این بازی به نمایش گذاشتند و عملاً راه هرگونه تلاشی را روی بازیکنان حریف بستند تا تمام و کمال تیم برتر میدان باشند.

یکی از بهترین بازیکنان زمین در بازی شب گذشته «پی‌یر امریک اوبامیانگ» بود که موفق شد در اولین دیداری که با پیراهن بارسا برابر رئال مادرید قرار گرفت یکی از بهترین نمایش‌های ممکن در ال‌کلاسیکو را ارائه کند.

این مهاجم تیم ملی گابن موفق شد در این بازی دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز ارسال کند تا ستاره بی‌چون و چرای میدان لقب بگیرد.

اوبامیانگ پس از پایان بازی اظهار کرد: تنها یک آرزو داشتم و آن، این بود که فقط اینجا به پیروزی برسم. در طول بازی بسیار درباره خانواده‌ام فکر کردم. در طول این بازی به پدربزرگ و مادربزرگم فکر کردم که دیگر در بین ما نیستند، اما اینجا حضور داشتند. خوشحال هستم که امروز توانستم برای آن‌ها گل بزنم.

اوبامیانگ خوشحالی پس از گل جالبی را بعد از گل دومش به نمایش گذاشت که مورد توجه بسیاری از هواداران بارسا قرار گرفت و آن‌ها متوجه شدند که این خوشحالی در واقع تقلیدی از یک انیمه معروف به نام Dragon Ball Z بوده است. این بازیکن در مصاحبه پس از بازی نیز در پاسخ به سوالی در این باره گفت:«خودش است، بله، البته، دقیقاً منظورم Dragon Ball Z بود.»

منبع: ورزش سه

کد خبر 563092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.