برپایی «شب شعر و موسیقی سنتی» در جوار آرامگاه صائب تبریزی

«شب شعر و موسیقی سنتی» عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که از هفتم تا نهم فروردین همراه با برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی، نقاشی ویژه کودکان و ساخت کارت پستال در جوار آرامگاه صائب تبریزی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، آزاده ربیعی اظهار کرد: این ویژه‌برنامه با هدف معرفی ظرفیت‌های ادبی و هنری در تاریخ شعر و موسیقی اصفهان از هفتم تا نهم فروردین‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در جوار آرامگاه صائب تبریزی، برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی، نقاشی ویژه کودکان و ساخت کارت پستال از دیگر بخش‌های این برنامه است که با رویکرد خانواده‌محوری و جمع کردن افراد خانواده در کنار یکدیگر برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری برنامه «شب شعر و موسیقی سنتی» اضافه کرد: پس از آن، از ساعت ۱۹ تا ۲۱، شب شعر و موسیقی با حضور پنج تن از شاعران اصفهانی و حضور یک کارشناس مجری برگزار می‌شود تا ظرفیت‌های شعر و موسیقی اصفهان به مخاطبان معرفی شود.

گردشگران نوروزی و شهروندان اصفهانی برای حضور در این برنامه می‌توانند در زمان مذکور به آرامگاه صائب تبریزی واقع در خیابان صائب مراجعه کنند و برای رسیدن به این مکان نیز می‌توانند از وسایل حمل و نقل عمومی مانند خطوط ۷۵، ۹۲، ۹۴، ۲۲ و ۲۳ اتوبوسرانی یا خط شماره سه بی‌آرتی استفاده کنند.

کد خبر 563088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.