در «نوروزگاه» به تماشای تئاتر، موسیقی و پرده‌خوانی بنشینید

«نوروزگاه» عنوان ویژه برنامه‌ای است که با محوریت موسیقی سنتی اصفهان، تئاتر و پرده‌خوانی روز یکم فروردین در دو بازه زمانی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۱۹ در ورودی کاخ چهلستون برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، علیرضا مساح، مسئول برگزاری این برنامه اظهار کرد: ویژه برنامه "نوروزگاه" از سوی کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان به مناسبت ایام نوروز ۱۴۰۱ در روز یکم فروردین در دو بازه زمانی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۱۹ در ورودی کاخ چهل‌ستون برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه در سال‌های گذشته نیز برگزار می‌شد اما امسال شهرداری اصفهان با رویکرد تازه‌ای مبنی بر معرفی موسیقی سنتی اصفهان، تئاتر و پرده خوانی اقدام به برگزاری آن کرده است.

مسئول برگزاری "نوروزگاه" اضافه کرد: مجموعه تئاتر در برنامه " نوروزگاه" «مینا» نام دارد که مخاطبان خود را با فضای اصفهان، آداب و سنن، سوغات و دیگر جاذبه‌های اصفهان آشنا می‌کند.

به گفته مساح، گردشگران نوروزی و شهروندان اصفهانی برای حضور در برنامه "نوروزگاه" می‌توانند روز یکم فروردین ماه با حضور در کاخ چهل‌ستون واقع در خیابان استانداری این برنامه را از نزدیک مشاهده کنند. شهروندان و مسافران برای رسیدن به این مکان نیز می‌توانند از وسایل حمل و نقل عمومی مانند خط یک مترو و یا خطوط شماره ۴۲، ۴۳، ۶۳ و ۶۸ اتوبوسرانی استفاده کنند.

کد خبر 563070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.