قتل در کرمانشاه به‌خاطر خوردن شکلات!

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از وقوع یک فقره قتل در ساعات پایانی سال، به‌دنبال درگیری میان فروشنده و خریدار به خاطر خوردن یک عدد شکلات، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پرویز نظری اظهار کرد: یک حادثه تأسف‌بار، حوالی ظهر آخرین روز اسفند و ساعاتی پیش از سال نو در خیابان حدادعادل (بازار آجیل‌فروشی) کرمانشاه اتفاق افتاد.

وی افزود: پس از مراجعه جوانی حدوداً ۲۵ ساله به یکی از آجیل‌فروشی‌های خیابان یاد شده، وی پیش از خرید و برای تست کردن، اقدام به باز کردن یک عدد شکلات می‌کند اما با واکنش صاحب مغازه مواجه می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: به دنبال این اقدام، میان فروشنده و خریدار درگیری لفظی و سپس فیزیکی ایجاد می‌شود که در این بین، فرد خریدار با چاقویی که همراه داشته است یک ضربه به شکم فروشنده ۲۴ ساله وارد می‌کند.

نظری ادامه داد: پس از این اقدام، فرد زخمی به بیمارستان منتقل و ضارب نیز به سرعت از محل متواری می‌شود که در این میان، فروشنده به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست می‌دهد.

وی تصریح کرد: با گزارش موضوع به پلیس آگاهی، کاراگاهان به سرعت وارد عمل می‌شوند و با انجام کارهای اطلاعاتی، تنها ساعتی پس از وقوع جنایت موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر می‌کنند.

نظری یا بیان اینکه کار بازجویی از قاتل دستگیر شده ادامه دارد، افزود: متأسفانه عدم کنترل خشم و همراه داشتن سلاح سرد، منجر به بروز چنین اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبرانی می‌شود که تنها حسرت و پشیمانی به همراه دارد.

کد خبر 563060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.