وضعیت ناسالم هوای اصفهان با وجود ۱۰ ایستگاه خاموش

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _دوشنبه یک فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرار گرفتن روی شاخص۱۳۰ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _دوشنبه یکم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۳۰ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۳۱، استانداری اصفهان با شاخص ۱۲۲، پروین با شاخص ۱۳۰، خرازی با شاخص ۱۳۵ و رودکی با شاخص ۱۳۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های فرشادی، باهنر، فیض، خرازی، رهنان، کاوه، میرزاطاهر، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۸۸و ایستگاه مبارکه با شاخص ۵۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۱۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 563051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.