احتمالا مسی در پاریس می‌ماند!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور به ویژه نقل و انتقالات فوتبالی را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند.

بسته خبری امروز، دوشنبه یکم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

سان:

* علی‌رغم اینکه صحبت‌هایی که درباره بازگشت به بارسلونا وجود دارد، به نظر می‌رسد لیونل مسی در پایان فصل در پاری سن ژرمن بماند.

* به نظر می‌رسد ایوان تونی بازیکن تیم فوتبال برنتفورد انگلیس در یک ویدئوی جنجالی از TikTok که خشم را برانگیخته است، دوباره به این تیم بی احترامی کرده است.

دیلی میل:

* تاریک میچل، مدافع چپ کریستال پالاس طی ۲۴ ساعت آینده توسط گرت ساوتگیت به تیم ملی انگلیس دعوت خواهد شد.

* منچسترسیتی برای اولین بار در تاریخ خود پس از پشت سر گذاشتن بارسلونا که سه پله سقوط کرده است، در صدر فهرست Deloitte قرار دارد. این سایت، ثروتمندترین باشگاه‌های جهان را از نظر درآمد رتبه بندی می‌کند.

* چارلی موسوندا، ستاره بلژیکی‌که در تیم زیر ۲۳ سال چلسی بازی می‌کند، پیش از جدایی از استمفوردبریج در پایان فصل، مورد توجه رم ژوزه مورینیو قرار گرفته است.

احتمالا مسی در پاریس می‌ماند!



* کریس سیلوروود تنها دو ماه پس از اخراجش از هدایت تیم ملی کریکت انگلیس، حالا در حال مذاکره برای سرمربیگری سریلانکا است.

دیلی تلگراف:

* از "ویوک رانادیو"، مالک تیم بسکتبال ساکرامنتو کینگز، به عنوان یکی از سرمایه گذاران احتمالی برای خرید باشگاه چلسی نام برده شده است.

دیلی میرر:

* مائوریسیو پوچتینو از عملکرد "غیرقابل قبول" پاری سن ژرمن پس از شکست سنگین سه بر صفر مقابل موناکو، بشدت از بازیکنانش انتقاد کرد.

دیلی اکسپرس:

* آینسلی میتلند نایلز، محصول آکادمی تیم فوتبال آرسنال، با ناتوانی در برآورده کردن انتظارات در دوران حضور قرضی خود در رم، با آینده‌ای تیره روبرو است.

سان اسکاتلند:

* منچستریونایتد برای عملکرد بهتر در بخش دروازه بانی، بنجامین سیگریست، دروازه بان داندی یونایتد را برای رقابت با داوید دخئا، در نظرگرفته است تا برای جذبش اقدام کند.

* کیوگو فوروهاشی که در تیم فوتبال ویسل کوبه در جی لیگ ژاپن بازی می‌کند، تأیید کرد که در آستانه بازگشت به تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند است.

* بر اساس گزارش‌ها، اسکات براون هفته‌ها پس از خروجش از تیم فوتبال آبردین اسکاتلند، حالا در حال تمرین با تیم چمپیونشیپی دانفرملاین اتلتیک است.

کد خبر 563048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.