برپایی سیاه‌چادر در میدان آیت‌الله بروجردی

شهردار بروجرد گفت: برپایی سیاه‌چادر و غرفه‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی و گردشگری و طبخ غذای محلی در میدان آیت‌الله بروجردی(ره) از برنامه‌های شهرداری برای استقبال از مسافران نوروزی است.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فضاسازی شهری در استقبال از نوروز از ابتدای اسفندماه سال گذشته و با انجام اقدامات متعدد در حوزه پسماند، خدمات شهری و زیباسازی آغاز شد و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی تا روز سیزدهم فرودین‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی به جانمایی المان‌های سفره هفت‌سین در میدان سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: شهرداری به منظور استقبال شایسته از مسافران، زیباسازی و افزایش نشاط اجتماعی المان‌های نوروزی را در سطح شهر نصب کرده است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: پاکبانان شهرداری و کارکنان سازمان مدیریت پسماند با توجه به افزایش صددرصدی تولید زباله در روزهای پایانی سال، اهتمام بیشتری در جمع‌‎آوری زباله و پسماندهای شهری داشتند و در ایام تعطیلات و حضور گردشگران نیز فعالیت شهرداری در این حوزه بیشتر می‌شود.

عیدی‌بیرانوند تصریح کرد: برپایی سیاه‌چادر و غرفه‌های عرضه محصولات صنایع دستی و گردشگری و طبخ غذای محلی در میدان آیت‌الله بروجردی (ره) از برنامه‌های شهرداری برای استقبال از مسافران نوروزی است.

وی گفت: این غرفه جهت عرضه محصولات در ایام نوروز تدارک دیده شده است تا مسافران و گردشگران با ظرفیت‌ها، صنایع دستی، هویت شهر بروجرد و ساکنان آن آشنا شوند.

کد خبر 563042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.