راه‌اندازی ایستگاه نوروزی در آقاعلی عباس (ع) بادرود

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از راه‌اندازی ایستگاه نوروزی در آقاعلی عباس (ع) بادرود خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مهدی کریمی ضمن بازدید از آستان آقاعلی عباس (ع) از آمادگی کامل پلیس این شهرستان در تعطیلات نوروزی در این مکان مقدس خبر داد و اظهار کرد: پلیس جهت افزایش ضریب امنیتی اماکن عمومی و خصوصی و نیز آسایش شهروندان به منظور انجام خرید و مسافرت‌های نوروزی، اقدامات و طرح‌های ویژه‌ای برای این ایام پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: نیروی انتظامی و دیگر ادارات، وظیفه خدمات‌رسانی و پاسخگویی به نیازهای مسافران نوروزی را برعهده دارند و در این راستا توسط پلیس شهرستان، ایستگاه نوروزی در آستان مقدس آقاعلی عباس (ع) با حضور مأموران انتظامی راه‌اندازی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با بیان اینکه بیشتر منازل در ایام نوروز خالی از سکنه و هشتاد درصد سرقت‌ها توسط مجرمان سابقه‌دار انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در این ایام علاوه بر اینکه توسط پلیس آگاهی و دیگر واحدهای اجرایی کنترل مجرمان سابقه‌دار در دستور کار قرار دارد بیش از چندین گشت خودرویی، گشت‌های موتورسوار، استفاده از ظرفیت پلیس‌های افتخاری برای پیشگیری و پوشش دادن خیابان‌ها و محلات به منظور جلوگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت راه‌اندازی شده است.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه پلیس به تنهایی نمی‌تواند جامعه‌ای مطمئن و سالم ایجاد کند، اظهار کرد: مشارکت و همراهی مردم با پلیس در ایجاد امنیت پایدار و همیشگی تعیین کننده و تأثیر گذار است.

کد خبر 563016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.