صنعت برق خود را مهیای کارستان ۱۴۰۱ می‌کند

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت:صنعت برق خود را برای تولید برق پایدار برای مردم ایران در سال ۱۴۰۱ آماده می‌کند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت توزیع نیروی برق ایران (توانیر) آرش کردی مدیرعامل این شرکت در پیام نوروزی خود آورده است:

فرارسیدن سال نو فصل رویش طبیعت را به همه سخت‌کوشان صنعت پرافتخار برق کشور تبریک عرض می‌نمایم.

در سالی که گذشت صنعت برق با فراز و نشیب‌های قابل توجهی مواجه بود، از طرفی با تداوم همه‌گیری بیماری کرونا و رشد چشمگیر تقاضای مصرف برق، فاصله قابل توجهی بین نیاز مصرف و ظرفیت تولید برق ایجاد گردید و از طرفی دیگر با کاهش حجم تولید نیروگاه‌های برق آبی و گرمای کم سابقه در کشور، شرایط ناترازی در تأمین برق در دوران اوج مصرف اتفاق افتاد. اما در پرتو همدلی، تعهد و مسئولیت‌پذیری همراه با تلاش مضاعف و قابل تقدیر تمامی همکاران صنعت برق، با وجود محدودیت ایجاد شده، از شرایط سخت تابستان عبور کردیم.

اما در ادامه به لطف خداوند متعال و با بهره‌مندی از تجارب گذشته، با برنامه‌ریزی اصولی و تلاش و همت مدیران و متخصصان و کوشش پیوسته و ارزنده تمام کارکنان خدوم صنعت برق به عنوان زیربنای توسعه و سازندگی در پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی، تهدیدها به واقعیت‌های روشن بدل شد و با عبور از زمستان سرد ۱۴۰۰ بدون خاموشی، برگ زرین دیگری به دیباچه پر افتخار این صنعت افزوده شد.

اکنون که خود را مهیای کارستان ۱۴۰۱ می‌نمائیم نیازمند اوج همراهی و همدلی در همه عرصه‌های صنعت برق هستیم تا بتوانیم کشور را از پیچ و تاب کمبودها و محدودیت‌ها عبور دهیم و با اجرای برنامه‌های دقیق مدیریت بار و آمادگی کامل در تأمین برق حرکتی پویا و رو به جلو برای حفظ پایداری شبکه و بهبود، شرایط بهبود کیفیت تأمین برق را برای مردم شریف ایران اسلامی مهیا کنیم.

اینجانب اطمینان دارم با روحیه جهادی و خودباوری و بهره‌مندی از سرمایه‌های انسانی کارآمد و متعهد این صنعت با همراهی مردم و اجرای دقیق برنامه‌های راهبردی، به افق‌های مطلوب و درخشان در عرصه خدمت رسانی دست یابیم و شاهد بالندگی و موفقیت روز افزون کشورمان و صنعت برق باشیم. اینجانب ضمن عرض تبریک این روزهای فرخنده، سالی پر از برکت، تندرستی و بهروزی را برای شما همکاران و خانواده‌های محترمتان آرزومندم و امید دارم در سال جدید و آغاز قرن جدید شاهد سلامتی، شادکامی و امیدآفرینی در بین جامعه ایران سربلند باشیم.

کد خبر 563005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.