در کالبد اهواز جانی دوباره خواهیم دمید

اهواز قلب تپنده ایران عزیز، شهری است به اصالت تاریخ این مرز و بوم، ایستاده بر قله رفیع مقاومت و ایستادگی و قطب اقتصادی کشور.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی شهردار اهواز طی پیامی عید نوروز را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

ایران پر افتخار، استان زر خیز خوزستان و شهر سرافراز اهواز، امنیت و سلامت خود را مدیون جانفشانی ایثارگران، جانبازان، سرداران، امیران، بسیجیان سلحشور و مدافعان حرم، وطن، امنیت و سلامت می‌داند.

با افتخار یاد و نام تمامی شهدای عزیز خطه قهرمان‌پرور خوزستان را گرامی داشته و با درود و سلام و صلوات به ارواح طیبه آنان به محضر شریف خانواده‌های آن قهرمانان نامی ادای احترام نموده و از درگاه خداوند متعال، صحت و سلامتی توأم با مجد و عظمت برای آنان مسئلت می‌نمائیم.

اهواز را بی شک می‌توان شهر اقوام نامید. ظرفیت‌های ارزشمند این شهر در حوزه‌های مختلف موجب گردیده تا نقشی راهبردی بویژه در زمینه اقتصاد ایفا کند. موقعیت جغرافیایی اهواز و نقش محوری آن در منطقه به عنوان یک ویژگی حائز اهمیت ایجاب می‌نماید در سطح ملی مورد توجه ویژه قرار گرفته و به منظور ایجاد زیرساخت‌های لازم در مسیر پیشرفت و آبادانی اعتبارات کافی برای آن پیش بینی شود.

شهر اهواز با تنوع قومی و فرهنگی و همزیستی مسالمت‌آمیز اقوام باید به عنوان خاستگاه گردشگری و فرهنگی مد نظر قرار گیرد. مشارکت شهروندان در امور شهر نیز اصلی ضروری و انکار ناپذیر است و به گواه تاریخ، شهروندان فهیم اهوازی همواره نقش مطلوبی در این زمینه ایفا کرده‌اند.

اکنون نیز امیدواریم شهروندان دانا و هوشیار، بیش از گذشته و با مشارکت حداکثری، شهرداری اهواز را در مسیر پیش رو یاری نمایند. اینک در آستانه سال نو، با توکل به خداوند منان و پیروی از منویات و رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و در سالی که به فرموده ایشان «سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم بست تا ضمن بهره‌گیری از تجارب گذشتگان و رویکردی عمل‌گرایانه، بتوانیم شهری فاخر، زیبا و در خور شأن مردم فرهیخته آن مهیا نمائیم و در جهت رفع موانع و مشکلات و توسعه هرچه بیشتر این شهر گام‌های اساسی برداریم.

با تمسک به ذات لایزال الهی و استعانت از برکت وجود مقدس اهل بیت (علیهم السلام) برآنیم تا با اجرای پروژه‌های مهم و کلان، اهواز را در زمره شهرهای در مسیر پیشرفت ایران قرار دهیم. قطعاً دستیابی به این امر، حمایت همه جانبه مسئولان، نهادها، گروه‌ها، همراهی شهروندان عزیز و همه دغدغه مندان را می‌طلبد. لذا ضمن تبریک سالی سرشار از خیر و برکت برای همگان بر این باوریم با آغاز سال جدید، باید با مشارکت فراگیر و استفاده از ایده‌های نو و ترسیم چشم اندازی مطلوب، و انجام رسالت خویش در کالبد اهواز جانی دوباره دمیده شود.

ضمن تبریک سال نو ایامی پر از خیر و برکت توأم با صحت و سلامتی، برای تمامی هموطنان به ویژه شهروندان عزیز اهوازی آرزومندم.

رضا امینی

شهردار کلان‌شهر اهواز

کد خبر 563000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.