دبل دختران نوجوان کشورمان با پیروزی میلی‌متری مقابل قزاق‌ها

تیم‌ملی نوجوانان هندبال دختر ایران پس از پیروزی در دیدار نخست، در دومین بازی خود در رقابت‌های آسیایی قزاقستان را نیز شکست دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر ایران مقابل قزاقستان میزبان به میدان رفت و در نهایت شیر دختران ایران در این دیدار توانستند با نتیجه ۲۰ بر ۱۹ قزاقستان را از پیش رو بردارند و مدال خود را در این رویداد آسیایی قطعی کنند.

نیمه اول این بازی با حساب ۱۰ بر ۱۰ مساوی به پایان رسید اما در نیمه دوم ملی‌پوشان ایران توانستند با هماهنگی بهتر و انسجام بالا بازی را با حساب ۱۹ بر ۲۰ از آن خود کنند.

دختران ایران پیش از این همیشه و در همه رده‌های سنی مقابل تیم‌ملی قزاقستان شکست خورده بودند و بالاخره برای اولین‌بار در تاریخ هندبال ایران این پیروزی حاصل شد.

ملی‌پوشان ایران پیش از این و در بازی اول مقابل ازبکستان با نتیجه ۴۴ بر ۳۵ به برتری رسیده بودند. آن‌ها باید فردا اول فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به‌مصاف تیم‌ملی هند بروند.

نوجوانان هندبالیست کشورمان در نخستین مصاف خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز با نتیجه ۴۴ بر ۳۵ از سد ازبکستان گذشته بودند.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا با حضور پنج تیم ایران، قزاقستان، هند، ازبکستان و سوریه در آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است.

گفتنی است دو تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ گرجستان را کسب می‌کنند.

کد خبر 562997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.