عسگریان: ارائه خدمات شبانه‌روزی پلیس به مسافران باغ فدک

فرمانده قرارگاه نوروزی مستقر در کمپ اسکان فدک شهر اصفهان گفت: در ایام نوروز چهار گشت موتورسیکلت و پیاده، گشت هشداردهنده در سطح باغ فدک و مأموران امنیتی اطلاعاتی به‌صورت هم‌زمان در راستای رفاه امنیتی مسافران، انجام‌ وظیفه می‌کنند.

سرهنگ مجید عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون مجموعه اقدامات پلیس در ایام نوروز اظهار کرد: پلیس در نوروز ۱۴۰۱ با شعار پلیس هوشمند، قانون‌مدار و نشاط بهاری در کنار مسافران نوروزی، نسبت به خدمات‌دهی در استان اصفهان انجام وظیفه می‌کند.

وی با بیان اینکه به‌منظور پیشگیری از جرایم و دادن خدمات انتظامی و امنیتی به شهروندان و مسافران نوروزی، یک ایستگاه پلیس در کمپ اسکان فدک مستقر شده است که به‌صورت شبانه‌روزی ارائه خدمات می‌کند، تصریح کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۱ چهار گشت موتورسیکلت و پیاده، گشت هشداردهنده در سطح باغ فدک و مأموران امنیتی اطلاعاتی به‌صورت هم‌زمان در راستای رفاه امنیتی مسافران انجام وظیفه می‌کنند.

فرمانده قرارگاه نوروزی مستقر در کمپ اسکان فدک شهر اصفهان تاکید کرد: هم‌زمان با حضور همه‌جانبه مأموران انتظامی در کمپ باغ فدک، بروشورهای اطلاع‌رسانی درباره پیشگیری از جرم در جلوی درب ورودی کمپ، بین مسافران توزیع می‌شود تا مسافران سفری ایمن، بانشاط و در کمال امنیت داشته باشند.

وی افزود: همچنین یک نمایشگاه آموزشی، پیشگیری، فرهنگی و هشداردهنده در کنار ایستگاه پلیس در کمپ باغ فدک ایجاد کرده‌ایم که مسافران مشاهده کنند و علاوه بر ایجاد یک فضای امن، مسافران نیز کمک‌حال نیروی انتظامی به‌عنوان پلیس جامعه‌محور باشند.

عسگریان تاکید کرد: علاوه بر مجموعه اقدامات پیش‌بینی‌شده، یکسری گشت‌های اطلاعاتی و امنیتی به‌صورت پنهان در سطح کمپ و بین چادرهای اسکان به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند که به تأمین امنیت کامل مسافران در ایام نوروز، یاری می‌رسانند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد یک سفر خوش و ترک شهر اصفهان با یک خاطره خوش، آرزوی قلبی همه مسئولان این شهرستان است؛ اما آنچه در حین سفر برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده مجرمان لازم است، هوشیاری و هوشمندی مسافران نوروز است؛ قرار گرفتن در کنار وسایل سفر مثل چادر، خودرو، عدم قرار دادن کیف‌های شخصی، تلفن‌های همراه و وسایل شخصی در لایه‌های کناری چادر و حفظ کامل مدارک شخصی و عدم استفاده از گازهای پیک‌نیک جهت گرمایش ازجمله نکات قابل‌بیان است که مسافران باید برای تأمین امنیت خود رعایت کنند.

فرمانده قرارگاه نوروزی مستقر در کمپ اسکان فدک شهر اصفهان ادامه داد: مسافران ضمن رعایت شئونات اسلامی در محوطه‌های کمپ، مراقب فرزندان خود در محوطه‌های بازی و اطراف چادر خود باشند؛ مسافران از ایجاد سروصدا و آلودگی صوتی خاصه در شب به‌منظور استراحت رانندگان خودداری کنند و درنهایت مسافران از گرفتن هرگونه ماده خوراکی و نوشیدنی از افراد ناشناس، ممانعت به عمل آورند.

وی اذعان کرد: مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل و مشاهده تخلف و جرمی، می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با شماره‌گیری ۱۱۰ یا شماره تلفن ایستگاه پلیس مستقر در کمپ باغ فدک به شماره ۰۳۱۳۴۵۴۰۰۲۴ تماس بگیرند و به پلیس اطلاع بدهند.

عسگریان توضیح داد: بر اساس دستور مؤکد سردار میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان مبنی بر نهایت تکریم و حداکثر تأمین امنیت کامل مسافران نوروزی در ابعاد مختلف، مجموعه پلیس استان با آمادگی کامل در ایام نوروز ۱۴۰۱ ارائه خدمت می‌کنند؛ لذا در این راستا حدود ۱۰۵ نفر از کارکنان پلیس شهر اصفهان به‌صورت شبانه‌روزی و در دو نوبت در کمپ اسکان باغ فدک در عرصه‌های مختلف انجام خدمت می‌کنند.

کد خبر 562930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.