ستاره منچستریونایتد دوباره در رادار بارسلونا

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _یکشنبه بیست‌ونهم اسفند ۱۴۰۰_ به شرح زیر است:

سان:

* یوونتوس و اینترمیلان برای تماشای بازی کانر گالاگر بازیکن تیم فوتبال کریستال پالاس در برابر منچسترسیتی، هفته گذشته استعدادیاب‌هایی را به انگلیس فرستادند.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان تیم فوتبال چلسی برای پیوستن به تیم فوتبال بارسلونا در تابستان امسال به صورت رایگان؛ با این تیم به توافق رسیده است.

* آنتونیو رودریگر، مدافع تیم فوتبال چلسی که تابستان بازیکن آزاد می‌شود و تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند، ظاهراً با بانوی پیر به توافق رسیده و قرار است قراردادی چهار ساله با یوونتوس امضا کند.

* گفته می‌شود اگر مایکل اونیل استوک را ترک کند، دنیل فارک در فهرست اضطراری سران باشگاه برای جانشینی او قرار می‌گیرد.

* تیم فوتبال یوونتوس قصد دارد برای تقویت ترکیب خود، در تابستان گابریل ژسوس، مهاجم منچسترسیتی که زیر نظر پپ به او کم بازی می‌رسد را جذب کند.

ستاره منچستریونایتد دوباره در رادار بارسلونا



* قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل به پایان می‌رسد و در حالی که آماده جدایی از منچستریونایتد می‌شود، دوباره رادار سران بارسلونا برای رفتن به این تیم، بازگشته است.

ساندی تایمز:

* آرون رمزدیل دروازه‌بان تیم فوتبال آرسنال به دلیل آسیب‌دیدگی لگن، آمادگی کافی برای بازی در ترکیب انگلیس در بازی‌های آتی آن‌ها مقابل سوئیس و ساحل عاج را نخواهد داشت.

ساندی تلگراف:

* سر دیو بریلزفورد برای پیوستن به گروه بررسی عملکرد عالی هیئت کریکت انگلستان و ولز که توسط سر اندرو استراوس برای مشاوره در مورد بازسازی کریکت انگلیسی؛ از سال ۲۰۲۳ تشکیل شده است، ملحق شده است.

دیلی میل:

* گابریل آگبونلاهور، بازیکن سابق لیگ برتر فوتبال انگلیس می‌گوید: جیکوب رمزی، بازیکن جوان استون ویلا، اگر به عملکرد خوب خود ادامه دهد، می‌تواند برای حضور در تیم ملی انگلیس برای جام جهانی شانس بالایی داشته باشد.

ستاره منچستریونایتد دوباره در رادار بارسلونا



* پل مرسون کارشناس اسکای اسپورت، فکر می‌کند که دکلن رایس می‌تواند برای یک نقل مکان تابستانی با پول کلان آماده شود؛ او رایس را تشویق کرده است که تابستان امسال وستهم را به سمت منچستریونایتد ترک کند.

* لیورپول در حال نزدیک شدن به خرید بن دواک، نوجوان آینده‌دار باشگاه سلتیک است که احتمالاً برای فسخ قراردادش، ۱۵۰ هزار پوند غرامت برای باشگاه آنفیلد به همراه داشته باشد.

ساندی اکسپرس:

* آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از طرفداران سرسخت ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی است و طبق گزارش‌های ایتالیایی، انتقال تابستانی احتمالاً مورد توجه سران اسپرز قرار خواهد گرفت.

* بارسلونا علاقه‌مند به جذب سرخیو رگیلون، مدافع چپ تاتنهام است و طبق گزارش‌ها، می‌تواند دو بازیکن از تیم خود را برای رضایت طرف مقابل، در این قرارداد بگنجاند.

دیلی رکورد:

* نیوکاسل جاه‌طلب که با مالکان ثروتمندش رویاهای بزرگی در سر دارد، تونی کایگ، مربی دروازه‌بان‌های داندی یونایتد اسکاتلند را به خدمت گرفت.

* لارنس شنکلند، مهاجم اسکاتلندی مدام اصرار دارد که با وجود تنزل پیدا کردن به دسته دوم بلژیک، از پس گرفتن جایگاه خود در سطح اول فوتبال اسکاتلند، دست نکشیده است.

کد خبر 562889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.