شست‌وشوی معابر اصفهان در دو شیفت کاری

مسئول خدمات موتوری ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان از فعالیت نیروهای این بخش در دو شیفت کاری برای شست‌وشوی معابر، جمع‌آوری پسماندها و نظافت شهر در آستانه سال نو خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسن نظام‌زاده اظهار کرد: سازمان خدمات موتوری، کلیه نیازهای بخش‌های مختلف شهرداری به خودروهای مختلف برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های شهری را تأمین می‌کند.

وی تصریح کرد: نظافت، شست‌وشو، پاکسازی، جابه‌جایی و نصب المان‌های شهری، جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌ها از سطح شهر، پاکسازی و نظافت رودخانه زاینده‌رود و اقداماتی از این قبیل در فهرست وظایف خدمات موتوری قرار دارد.

مسئول خدمات موتوری ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: در حال حاضر رانندگان دستگاه‌های جرثقیل بخش خدمات موتوری در دو شیفت کاری مشغول به خدمت‌رسانی و آماده‌سازی شهر برای نوروز هستند. از سوی دیگر به دلیل افزایش ۵۰ درصدی زباله‌های شهری در ایام عید، سایر خودروهای این بخش نیز به نظافت و جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌ها مشغول هستند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با بازگشایی آب رودخانه زاینده‌رود در ایام نوروز، وظیفه این بخش دو چندان خواهد شد؛ زیرا باید نسبت به پاکسازی رودخانه از زباله‌هایی که از بالادست وارد رودخانه شده است، اقدام کنیم.

نظام‌زاده گفت: در حال حاضر ۵۷ دستگاه کامیون جمع‌آوری نخاله، هشت دستگاه لودر، چهار دستگاه جرثقیل، ۹ دستگاه بیل‌بکهو، سه دستگاه مینی‌لودر، ۲۲ دستگاه تانکر آب برای آبیاری فضای سبز شهری و ۱۴۰ دستگاه جدول‌شوی، دیوارشوی و جارو در بخش خدمات موتوری به کار گرفته شده است تا نوروزی زیبا برای شهر اصفهان رقم بخورد.

کد خبر 562884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.