آنچلوتی: جانشین بنزما را مشخص کرده‌ام

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم بارسلونا از غیبت کریم بنزما و مندی برای این مسابقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ال کلاسیکوی برگشت لالیگا از هفته بیست و نهم، فرداشب _یکشنبه بیست و نهم اسفندماه_ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران با قضاوت "خوان مارتینز مونوئرا" در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید برگزار می‌شود.

در نشست خبری پیش از این بازی، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید، اظهار کرد: ال‌کلاسیکو بازی بزرگ و خاصی است، ما آماده هستیم و تیم حال خوبی دارد. کریم و مندی بازی فردا را از دست دادند، بنزما هفته آینده به اردوی تیم ملی فرانسه هم نخواهد رفت، او هنوز کمی احساس ناراحتی دارد و با تیم تمرین نکرده، مصدومیت جزئی دارد که مانع از حضور او در تمرینات تیم شد.

وی ادامه داد: باید یک بازی کامل به نمایش بگذاریم، باید خوب دفاع کنیم، خوب حفظ توپ کنیم و توپ را به جریان بیاندازیم، به این یک بازی کامل می‌گویند. فردا اگر ببریم سه امتیاز می‌گیریم، اگر مساوی کنیم یک امتیاز نصیب ما می‌شود، ما توجهی به امتیازات بارسلونا نداریم.

آنجلوتی در پاسخ به این سوال که چه کسی جای بنزما بازی خواهد کرد، گفت: تصمیمم را گرفته‌ام، اما آن را به شما نمی‌گویم.

وی افزود: بارسلونا درحال حاضر استایل مد نظر ژاوی را به خوبی به نمایش می‌گذارد، آنها کارشان عالی است. بیل یکی از گزینه هاست، اما ما همچنین، ماریانو، یوویچ، آسنسیو، ای سکو و رودریگو را هم داریم؛ در کل انتخاب‌های خوب زیادی داریم. ما بدون کریم بنزما هم می‌توانیم پیروز شویم، او و گل‌هایش برای ما بسیار مهم هستند اما حالا باید به دنبال جایگزین برای او باشیم. نگران کریم نیستم، او یک مشکل کوچک در این فصل داشت و هر بار قوی‌تر از قبل برگشت، او تا هفته آینده ریکاوری خواهد کرد و آماده بخش مهم این فصل می‌شود.

سرمربی رئال مادرید در خصوص بیل و هازارد هم اظهار کرد: از آنها راضی هستم، قطعاً آنها می‌خواهند دقایق بیشتری بازی کنند و من به خاطر اینکه انتخابم افراد دیگری هستند به آن‌ها کمتر بازی دادم، اما آنها کاملاً حرفه‌ای هستند.

این مرد ایتالیایی در پایان در خصوص بازی با پاریس و همچنین ناچو هم گفت: شب بازی با پاریس فراموش نشدنی بود، ما همیشه آن را در قلب خود نگه می‌داریم، باز هم می‌توانیم این شب را تکرار کنیم. ضمن اینکه ناچو بازیکن مهم تیم ماست او بسیار حرفه‌ای است.

کد خبر 562810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.