واگذاری دبیرخانه جشنواره استانی شعر دفاع مقدس به کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیت کاشان در حوزه شعر و ادبیات، از واگذاری دبیرخانه جشنواره استانی شعر دفاع مقدس به کاشان خبر داد.

میثم نمکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از امضای تفاهم مشترک بین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: استقرار دبیرخانه جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در کاشان در دستور کار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: با عنایت به نقش فرهنگ مکتوب در ضبط و ثبت خاطرات و فداکاری‌های شهیدان و یادگاران ایثار و شهادت مقرر شد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در زمینه حمایت و چاپ آثار تولیدی شهرستان کاشان، همراهی ویژه‌ای داشته باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت معرفی و شناسایی نویسندگان، شاعران و هنرمندان حوزه دفاع مقدس و ضرورت تجلیل از آن‌ها، نخستین همایش اهل قلم و هنر دفاع مقدس کاشان با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار خواهد شد.

نمکی تصریح کرد: در این تفاهمنامه بر برگزاری سلسله نشست‌های خاطره‌گویی یادگاران دفاع مقدس کاشان و بازنشر آن در قالب لوح فشرده تأکید شده است.

کد خبر 562789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.